Pris för ring?
Han har en lön på drygt 130" och får ofta stora bonusar utöver det. Han säger att jag "förtjänar min drömring".
I vilken prisklass skulle ni föreslå utan att känna att det är för mycket?
Han har en lön på drygt 130" och får ofta stora bonusar utöver det. Han säger att jag "förtjänar min drömring".
I vilken prisklass skulle ni föreslå utan att känna att det är för mycket?
I USA brukar man säga två månadslöner. Det tycker jag är att ta i men 25 K hade ju jag lagt.
Jag skulle välja en smal slät guldring eftersom jag inte vill en symbol för kärleken ska vara dyrbar. Kärleken är ju ovärderlig, inte sant?
Hur dyr ring vågar du gå runt med till vardags utan att vara orolig för att tappa eller skada den?
Jag skulle välja en smal slät guldring eftersom jag inte vill en symbol för kärleken ska vara dyrbar. Kärleken är ju ovärderlig, inte sant?
Va, är din "drömring" bara en så dyr som möjligt?
Drömring behöver inte betyda svindyr.
Varför ska du få en ring?
Hur ser din drömring ut?
Hur dyr ring vågar du gå runt med till vardags utan att vara orolig för att tappa eller skada den?
65-85000 Gäller det diamantringar börjar de i mitt tycke se lätt stora och vulgära ut när de går över 1 carat. Jag hade lätt valt en antik ring med färgad sten och mindre diamanter. Det finns en del ringar i det prisläget. Vansinnigt läckra och inte något som "varenda en" har.
Jag fick min drömring, egendesignad och den gick på ca 7500kr. Personligen hade jag inte vågat gå runt för någor värt mycket mer.
Jag vill inte ha en slät ring, handlar inte om vad kärleken är värd, utan att jag vill ha något jag genuint kommer trivas med.
Va, är din "drömring" bara en så dyr som möjligt?
Svårt att säga bra på den infon. Beror ju på hur långt ni kommit i livet i övrigt.
Men spontant får du en riktigt fin ring för runt 50k. Min förlovningsring kostade 30k. 0,5 ct och specialdesignad. Jag är jättenöjd. Ringer är utan tvekan vackrast bland dem jag känner och jag är så stolt när jag har den på mig.
Sen finns det ju ringar som är riktiga ögonbrynshöjare, men då behöver du komma upp i en bit över 100k. I prisklassen 30-60 är det inte några kolloidala skillnader skulle jag säga.
De vackraste ringarna har enligt mig Marzia Bisognin googla hennes ringar! Så fina! Men där snackar vi runt miljonen :)
65-85000 Gäller det diamantringar börjar de i mitt tycke se lätt stora och vulgära ut när de går över 1 carat. Jag hade lätt valt en antik ring med färgad sten och mindre diamanter. Det finns en del ringar i det prisläget. Vansinnigt läckra och inte något som "varenda en" har.
En ring med stor sten är klumpigt.
Fastnar i kläder.
Går inte att sova med.
Väcker ibland avund istället för förundran.
Tacka vet jag en slät ring.
Min sambo tjänar inte helt så mycket men ganska likt ändå. Jag hoppas på en mellan 150-300tkr.
Tror nog den normala svensken ville ramlat av stolen om jag skulle sagt det öppet, så därför förblir jag anonym.
Jag tänker på att du kanske kan ta i beaktning hur er ekonomi ser ut. Äger ni redan drömboende, sparande etc. på såpass bra nivå, har allt ni vill ha - så gå loss. Även kanske om man märker att ert liv bara går spikrakt uppåt ekonomiskt. Visst kan man inte förutspå, men ändå relativt kanske.
Eftersom att han får bonusar i tillägg skulle jag nog vara "fräck nog" (för den normala svensken) och tycka du kan förvänta dig kanske från 300tkr eller så. Kanske till och med 500tkr och uppåt beroende på hur stora bonusarna är.