• Anonym (Kvinna 42)

Blockerad?

Är det någon av er här som känner till om det är ett tecken på att man blivit blockerad, att ett samtal kopplas ner på en gång utan signal och appen 180.se säger "Linjen upptagen"? Kopplas inte till mobilsvar. Jag har ringt tre gånger och sänt två sms till en person sedan 5/12. Han jag ringt har varit i Asien under den tiden. Jag önskar seriösa, ärliga svar och god ton.

• Svar på tråden Blockerad?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Kvinna 42) skrev 2020-12-20 17:31:02 följande:

Är det någon av er här som känner till om det är ett tecken på att man blivit blockerad, att ett samtal kopplas ner på en gång utan signal och appen 180.se säger "Linjen upptagen"? Kopplas inte till mobilsvar. Jag har ringt tre gånger och sänt två sms till en person sedan 5/12. Han jag ringt har varit i Asien under den tiden. Jag önskar seriösa, ärliga svar och god ton.

Troligast vill han inte ha kontakt med dig.
  • Fjäril kär
    Anonym (Kvinna 42) skrev 2020-12-20 17:31:02 följande:

Ja det låter som att du är blockad. Det innebär att dina sms inte heller levereras. Är det livsviktigt att få kontakt med denna person så får du testa att ringa från ett annat nummer eller be en kompis meddela personen så hna kan ringa tillbaka till dig.
  • Anonym (Kvinna 42)

Tack för svar. Jag försöker lägga bakom mig och avföljde på Insta och tog bort mina tre likes för någon vecka sedan. Stalker vill jag inte vara. Lite ledsen över det hela då jag inte skrivit något taskigt till honom, men han arbetar jättemycket och vi har vitt skilda bakgrunder, så en relation hade knappast blivit livskraftig ändå.

• Anonym (ö)

Varför tog du bort likes???

• Anonym (Kvinna 42)
    Anonym (ö) skrev 2020-12-20 19:28:54 följande:

Varför tog du bort likes???

Jag vill inte ge honom den där "kicken" som en like ger när han inte kan vara rak mot mig. Han har ganska många följare på sociala medier som försöker ställa sig in hos honom med både kommentarer och likes och jag vill inte öka på det.
  • Anonym (ö)
    Anonym (Kvinna 42) skrev 2020-12-20 19:54:51 följande:
    Jag vill inte ge honom den där "kicken" som en like ger när han inte kan vara rak mot mig. Han har ganska många följare på sociala medier som försöker ställa sig in hos honom med både kommentarer och likes och jag vill inte öka på det.
    Ok, alldeles för mycket energi på något som han inte lär märka men om du tycker att det hjälpte så var det väl bra.
Svar på tråden Blockerad?