• angel303030

    gjort slut

    gjort slut efter två år, vad är eran bästa tips för att komma över mitt ex. även få hen att ångra att hen valde att göra slut?

  • Svar på tråden gjort slut
  • bullen1984

    De gånger jag gjort slut med någon så har inget i världen kunnat få mig att ångra mig. Speciellt inte om de börjar uppdatera instagram med sitt "fantastiska" liv, som många gör.
    Gör man slut så är man rätt avslagen på den fronten, så visa respekt för dig själv och hör aldrig av dig igen. Ligg lågt. Fundera på om allt verkligen var så bra som du trodde. 

  • sextiotalist
    bullen1984 skrev 2020-12-22 05:56:27 följande:

    De gånger jag gjort slut med någon så har inget i världen kunnat få mig att ångra mig. Speciellt inte om de börjar uppdatera instagram med sitt "fantastiska" liv, som många gör.

    Gör man slut så är man rätt avslagen på den fronten, så visa respekt för dig själv och hör aldrig av dig igen. Ligg lågt. Fundera på om allt verkligen var så bra som du trodde. 


    Samma här, när jag valt att göra slut finns det ingen återvändo
  • angel303030

    Uppskattar verkligen att ni svarar???? grejen är att exet vill fortfarande ha kontakt och va vän.. vet inte vad jag bör göra

  • glödeld

    Det är ju inte härligt för dig att fortfarande vara vän men ha känslor för ditt ex, då kommer du ju aldrig komma över den. Det du bör göra är att inte ha kontakt på ett bra tag, leva ditt bästa liv, göra allt du vill och fokusera på dig själv. Kan lova dig att fortfarande vara vän med ett ex det nyss blev slut med och man har känslor för, bara leder till drama, smärta och tårar.

Svar på tråden gjort slut