• Svea25

    JÄRN TIPS!!

    Hej alla jag vill bara dela med mig av något som verkligen hjälpt mig som kanske åxå kan göra underverk för någon annan!

    På inskrivning hos bm i v13 låg mina järndepåer på 32, som sedan sjönk till 16 en månad senare och trots tillskott sjönk de ytterligare till 9. Provade en massa olika järntillskott men inget hjälpte, var helt utslagen och uppgiven.

    Men!!!! För ca 1,5 månad sedan hittade jag HEMOFER som jag tog tillsammans med FOLSYRA och B12, detta har höjt mina depåer från 9 till 24!!!!! Under denna korta tid!

    Kunde knappt tro resultatet när jag såg det! Är så glad och tacksam att det hjälpte och var så effektivt!!! Tog 3-4 tabletter per dag <3

    Jag hoppas detta kan hjälpa nån fler, vet hur jobbigt det är med lågt järn och när man även har en känslig mage samtidigt.

    Kram

  • Svar på tråden JÄRN TIPS!!
  • Holy93

    Jag tar också hemofer, fast den med folsyra i! Har gjort sedan innan jag blev gravid, och mina värden såg bra ut hos barnmorskan

    Kram på dig

  • Blekingetös

    Hej hej, Jag äter Järn från märket Nutriway, Amway. Helt fantastiska! Helt växtbaserade. Mår helt enkelt bra av dem jämför med de man hittar på apoteket.


    Cool

Svar på tråden JÄRN TIPS!!