• Anonym (Man)

    Tips på bra rabbit

    Min tjej har sagt att hon vill ha en rabbit och jag tänkte höra med er vad man ska satsa på. Vad har ni och som ni är nöjda med och tvärtom, vad skulle ni inte köpa igen?

    Kom med positiva och negativa förslag så vi kan hitta någon bra att köpa.

    Har läst lite recentiorer på olika sidor men man vet inte om det är äkta recensioner när de finns på en sexleksakssida. Kan lika gärna vara påhittade betyg.

  • Svar på tråden Tips på bra rabbit
  • Anonym (Los bananos)
    Anonym (Man) skrev 2020-12-22 16:37:25 följande:

    Min tjej har sagt att hon vill ha en rabbit och jag tänkte höra med er vad man ska satsa på. Vad har ni och som ni är nöjda med och tvärtom, vad skulle ni inte köpa igen?

    Kom med positiva och negativa förslag så vi kan hitta någon bra att köpa.

    Har läst lite recentiorer på olika sidor men man vet inte om det är äkta recensioner när de finns på en sexleksakssida. Kan lika gärna vara påhittade betyg.


    Det finns en rabbit från usa man kan köpa med en med två attrapper som man kan ställa in på olika hastigheter. Den ena är ca 21 cm lång och ganska bred och ser verkligen ut som en riktig penis. Den fäster man i ett bälte runt höfterna man för in attrappen i vulvan och sätter på den. Rabbiten stimulerar klitten utav bara helvete genom att den suger sig fast, roterar i olika riktningar och sprutar ut gel med jämna mellanrum. Denna vibbrerar också samtidigt för att göra det skönt med kvinnan. Man sätter på attrappen på max och den kör fram och tillbaka jätte jättehårt och fort denna stimulerar både g punkt och livmodertapp. Den bakre attrappen för man in mellan klinkorna hela vägen in i prutten och dessa attrapper dunkar på i otakt så att båda inte är helt inne samtidigt. Denna stimulerar kvinnans g punkt i rövhåla samtidigt som inne i vulvan. Denna kan man också sätta på i snabb hastighet. Dessa brukar ge kvinnor sprutorgasm. Har sett både det ena och det andra komma ur min kärring efter några glas vin. Vill du jag ska länka produktinformation och beställningsportalen?
  • Anonym (Los bananos)
    Anonym (Man) skrev 2020-12-22 16:37:25 följande:

    Min tjej har sagt att hon vill ha en rabbit och jag tänkte höra med er vad man ska satsa på. Vad har ni och som ni är nöjda med och tvärtom, vad skulle ni inte köpa igen?

    Kom med positiva och negativa förslag så vi kan hitta någon bra att köpa.

    Har läst lite recentiorer på olika sidor men man vet inte om det är äkta recensioner när de finns på en sexleksakssida. Kan lika gärna vara påhittade betyg.


    Klittan består ju av ett litet ollon precis som hos män så när den lilla busiga kaninen suger sig fast där är det som att hon blir avsugen ungefär. Den får ju också stånd när kvinnan är kåt. Genom att hon blir dubbelpenerrerad och får denna avsugning går det ofta fort för dem små sliddjuren att nå klimax.
  • Anonym (Los bananos)

    Tips bara - se till att hon bajsat innan ordentligt haha och inte ätit chili con carne innan inte roligt kan jag säga ax egen erfarenhet.

    Enda minuset är att det blir som en liten rosa ring runt slutmuskeln i anus efteråt men det går över det kan man trycka in med fingret sen bara

  • Anonym (Naughty40)

    Hoppar in i tråden då jag blev nyfiken. Los Bananos, kan du länka till ditt tips?

  • Anonym (Man)
    Anonym (Los bananos) skrev 2020-12-22 18:07:32 följande:

    Det finns en rabbit från usa man kan köpa med en med två attrapper som man kan ställa in på olika hastigheter. Den ena är ca 21 cm lång och ganska bred och ser verkligen ut som en riktig penis. Den fäster man i ett bälte runt höfterna man för in attrappen i vulvan och sätter på den. Rabbiten stimulerar klitten utav bara helvete genom att den suger sig fast, roterar i olika riktningar och sprutar ut gel med jämna mellanrum. Denna vibbrerar också samtidigt för att göra det skönt med kvinnan. Man sätter på attrappen på max och den kör fram och tillbaka jätte jättehårt och fort denna stimulerar både g punkt och livmodertapp. Den bakre attrappen för man in mellan klinkorna hela vägen in i prutten och dessa attrapper dunkar på i otakt så att båda inte är helt inne samtidigt. Denna stimulerar kvinnans g punkt i rövhåla samtidigt som inne i vulvan. Denna kan man också sätta på i snabb hastighet. Dessa brukar ge kvinnor sprutorgasm. Har sett både det ena och det andra komma ur min kärring efter några glas vin. Vill du jag ska länka produktinformation och beställningsportalen?


    Väldigt intressant! Även att kvinnans g-punkt sitter i anus.
  • Anonym (Man)

    Någon seriös som kan delge sina erfarenheter av en rabbit och vad man ska tänka på. Den fick väl världens uppsving efter att den var med i Sex and the City där någon blev typ beroende av den så jag gissar att även en del såldes i Sverige på samma sätt som lufttrycksvibratorn nu senast

  • Anonym (Los bananos)
    Anonym (Man) skrev 2020-12-22 19:18:13 följande:

    Någon seriös som kan delge sina erfarenheter av en rabbit och vad man ska tänka på. Den fick väl världens uppsving efter att den var med i Sex and the City där någon blev typ beroende av den så jag gissar att även en del såldes i Sverige på samma sätt som lufttrycksvibratorn nu senast


    Hahah du menar cykelpumpen??! Se till att hon bajsat ordentligt precis innan säger jag bara mannen annars blir det chokladparty på pungen din (pungen får va med på ett hörn medan stora stygga kaninen gör sitt jobb i vulvan, prutten och det kvinnliga svullna ollonet) just det har hon hår i skrevet? Det tenderar att fastna i the rabbit be henne raka sig
  • Anonym (Dildotestaren)

    Nackdelen med en rabbit är att de oftast inte penetrerar mer än 12-15cm. Men ni har syfte att du ska använda den på henne tycker jag ni ska satsa på en rejäl styv 22cm dildo med ådring för att pumpa o fylla djupt med lpnga drag som känns himelskt.

    Samtidigt kan hon själv samtidigt ta hand om den kännsliga klittan med en liten bullet eller en klassisk gpunktstav som går att vibrera med långsamma starka vibrationer.

    Annars såg jag nyss en rabbit på wish för 85kr inkl frakt.

  • Anonym (Man)
    LoLs pappa skrev 2020-12-23 16:50:33 följande:

    Köp en lufttrycksvibrator.

    Alla pratar ju om dom och jag köpte en till min särbo.

    Och jvlar i gatan vad den funkar bra.

    Denna köpte jag, bra laddar lättrengjord.

    Kan starkt rekommenderas.

    www.vuxen.se/sexleksaker/tjej/vibrator/satisfyer-satisfyer-pro-g-spot-rabbit


    Tack men en lufttrycksvibrator har hon (vi) redan. Det hon efterfrågat är nu en rabbit.
Svar på tråden Tips på bra rabbit