• Svar på tråden Sören?
  • Anonym (556677)

    Från adventskalendern?

    Jag har dåliga vibbar av namnet pga märkliga gubbar vid namn Sören. Därför nej.

  • Annelise00

    Tack för era svar! Blev faktiskt lite tilltalad av namnet när jag tittade på adventskalendern på TV, men det kanske mest är för att pojken som spelar Sören är så himla söt haha!

  • flygrl
    Annelise00 skrev 2020-12-22 17:32:39 följande:

    Tack för era svar! Blev faktiskt lite tilltalad av namnet när jag tittade på adventskalendern på TV, men det kanske mest är för att pojken som spelar Sören är så himla söt haha!


    Skulle inte Fattar kunna va ett alternativ då? Om du inspireras av adventskalendern menar jag. För jag håller med om att Sören/Fattar är väldigt söt.

    Skämt å sido så är väl inte Sören mitt favvonamn precis men inte fult heller egentligen...
  • Aurora Borrealis

    Ganska gulligt på en bebis, en katt och en hund, t o m på en häst. Och funkar i vuxen ålder också. "Lille Sören" på en liten Helt okej faktiskt.

  • Anonym (,)

    Ska jag vara ärlig så låter det som en dansk gubbe.

  • Anonym (,)
    Anonym (,) skrev 2020-12-22 18:33:13 följande:

    Ska jag vara ärlig så låter det som en dansk gubbe.


    Inte för att det är något negativt i sig men det är det första jag tänker på när jag hör namnet Sören.
  • Anonym (Preben, smørrebrødsattache på kgl. danske ambassaden)
    Anonym (,) skrev 2020-12-22 18:33:13 följande:

    Ska jag vara ärlig så låter det som en dansk gubbe.


    Men for Søren mand!
  • fluu

    Jag gillar det skarpt! Lite eget, men inte konstigt. Låter finurligt, men har också en seriös sida.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Sören?