• Hooligan1979

    Slut med flickvän.

    Hejsan.

    Lite bakgrundsinformation.

    Vi träffades för kanske 3-3,5 år sedan o bor i samma stad.

    Jag är 10 år äldre med 2 barn i tonåren och hon med en runt förskoleåldern.

    Vi har träffats med l utan barn osv.

    Men nu valde hon att avsluta då hon vill ha mer barn och jag inte ,men när vi blev ihop så var det uttalat att det var bra som det var.

    Dock har hon inte avslutat gymnasium , jobbat typ 1-2 månader totalt på hela tiden vi vart tillsammans och får aldrig behålla ett jobb ,inte ens på Burger King el hemtjänsten mer än ngr dagar.

    Hennes ex är jobbig med plus hennes son sover i hennes säng.

    Jag tycker jättemycket om tjejen ,men mina arbetskamrater och vänner o familj säger att jag "dukade för en kula".

    Att det aldrig har kunnat bli ngt mer då hon tydligen inte ens kan behålla ett jobb el liknande.

    Samma dag hon avslutade pga jag inte ville låta henne bara flytta in i min villa osv utan arbete el driv så reggae hon sig på dejting sidor för o träffa ngn som hon kanske gjort nu då jag valt "No Contact".

    Vad är era åsikter ,fanns det ens en framtid eller hade jag kanske tom tur som slapp henne o kanske sitta med henne arbetslös o med mer barn ihop osv ?

    Hur hade ni gjort ??

  • Svar på tråden Slut med flickvän.
  • Magical

    Jag hade inte gjort något. Ni var uppenbart inte en bra match. 

  • Bagar Bengtsson

    GRATTIS!

    Du gjorde helt rätt. En person som inte kan behålla ett jobb och då dessutom tänker skaffa fler barn har inget logiskt tänkande. Hon är en golddigger (kvinnobebis) som vill leva på andra utan att göra något själv.

    I min omgivning finns det nog en eller två av denna sort. Det snackas bakom ryggen på dessa och männen är kuvade. Oftast har kvinnan dock innan haft jobb men av ren slöhet slutat jobba bara för att kunna vara hemma och slöa.

  • Tecum

    Du kom undan med blotta förskräckelsen! Glöm kvinnobebisen och satsa på en vettig tjej istället.

  • Billie38

    Men gud, hur kan en sådan kvinna ens träffa någon? Hur kunde du vara tillsammans med henne så länge och inte själv reagera på att något är kraftigt fel?

  • Hooligan1979

    Kärleken gjorde mig blind tror jag.

    Skall jag fortsätta No Contact ?

    Vad gör jag om hon kommer tillbaka ?

    Kan det tänkas att hon kommer tillbaka ?

  • Kodia

    Var glad att hon bröt med dig! Hon verkar inte vara något att satsa på! Hitta någon vettig kvinna med liknande levnadssituation som dig själv, istället.
    Ta henne inte tillbaka om hon hör av sig!

  • Kodia
    Hooligan1979 skrev 2020-12-26 20:45:26 följande:

    Vart hittar man en vettig kvinna runt 30 med lite normala förutsättningar ?


    Fast är inte du 41? (om 1979 är ditt födelseår) I så fall kanske det är mer logiskt att leta efter en kvinna runt 40 för att hitta en som är "vettig"?
    De som är runt 30 och kan tänka sig en tio år äldre man kanske i regel inte är så "vettiga"... Om inte du är väldigt mycket bättre än andra män i din ålder.
  • HappyHippoGuy

    Varför söker du en 30 årig kvinna när du e så emot att skaffa barn. Vad är det för fel med kvinnor i din egna ålder.

    Spels inte okunnig. Du vet hur man hittar kvinnor likt ditt ex letar män. Tråden känns som en kontaktannons.

    1 hon ska jobba

    2 hon ska ej vilja ha barn

    3 hon ska va runt 30

  • Aurora Borrealis

    Jag hade inte gjort någonting. Är det slut så är det slut. Det är inte så mycket du kan göra nu eftersom det redan är slut. Tåget har gått. Det är som det är. Fokucera på dig själv nu och dina barn och ditt liv.

  • bananmilkshake
    HappyHippoGuy skrev 2020-12-26 22:14:55 följande:

    Spels inte okunnig. Du vet hur man hittar kvinnor likt ditt ex letar män. Tråden känns som en kontaktannons.


    Ja, håller med, den fick en (o)väntad vändning.
  • Hooligan1979

    Absolut ingen kontaktannons.

    Skall vara själv med barnen.

    Ville bara veta om jag gör rätt som släpper detta el skall kämpa för ngt som inte kan bli ngt.

  • Hooligan1979

    Då jag har känslor som utvecklats ändå så vill jag känna att det rimliga är att släppa.

    Jo jag vet om dejtingsidor på nätet men det är samma folk hela tiden.

    Kanske man som ensamstående förälder är skadat gods och inte finner någon ?

  • Kodia
    Hooligan1979 skrev 2020-12-26 22:36:26 följande:

    Då jag har känslor som utvecklats ändå så vill jag känna att det rimliga är att släppa.

    Jo jag vet om dejtingsidor på nätet men det är samma folk hela tiden.

    Kanske man som ensamstående förälder är skadat gods och inte finner någon ?


    Det finns rimligtvis ungefär lika många ensamstående mammor som pappor...
    Jag antar att du inte varit inne på några dejtingsidor de senaste tre åren, då du haft ett förhållande, så då är ju alla nya där för dig... Det finns säkert trevliga 40-åriga mammor med lite äldre barn som vill träffa någon ny.
Svar på tråden Slut med flickvän.