• Anonym (Josefin)

    Tjejer, bästa sexleksaken!

    Har nu tänkt slå till och skaffa mig livets första sexleksak men har upptäckt att det är en djungel.

    Så, hit me med tips på vad du tycker är den bästa!

  • Svar på tråden Tjejer, bästa sexleksaken!
  • Anonym (Klittan)

    Klitorisvibrator utan tvekan. Finns en djungel även där. Har redan slitit ut två

  • Anonym (.)

    Womanizer! Du kommer inte ångra dig! Orgasmgaranti.

  • Anonym (Naughty40)
    Anonym (Klittan) skrev 2020-12-28 13:59:24 följande:

    Klitorisvibrator utan tvekan. Finns en djungel även där. Har redan slitit ut två


    Håller med om detta, en klitorisvibrator är en bra början. Womanizer/satisfyer är inte för alla, för mig blir det för intensivt och obehagligt, så att satsa på det kan bli antingen bu eller bä...
  • Anonym (Ny på området...)
    Anonym (Klittan) skrev 2020-12-28 13:59:24 följande:

    Klitorisvibrator utan tvekan. Finns en djungel även där. Har redan slitit ut två


    Oj, en verklig djungel. Känns som att säga: Ta krydda (utan att säga vilken) till någon som ska lära sig laga en ny maträtt.

    Finns sjukt många olika former, modeller o funktioner - något konkret tips? Kört samma modell varje gång?
  • EnSagasliv

    En womanizer alla dagar i veckan, älskar den både på egen hand och tillsammans med min man. Men som tidigare skrivit är de så olika vad vi gillar, jag tål inte vanliga klitorisvibratorer, de ger mig absolut ingenting.. så tyvärr får man testa sig fram :)

    Vad gillar du? Jag väljer själv penetrerande sex framför att ex bli slickad

  • Anonym (Naughty40)

    Tickler Snazzy Clitoral Vibrator. Kraftfull och relativt tyst. En favorit.

  • Anonym (Womanizer)

    Jag säger bara WOMANIZER!!! Det är helt sjukt att det ens är möjligt att det kan vara så skönt!!

    Om jag var tvungen att välja mellan den och kuk resten av livet skulle jag välja womanizern alla gånger :)

    Men det verkar som det inte är för alla så man får nog testa sig fram.

    Lite surt om man inte gillar den för den kostar ju en del. Man kan ju knappast sälja den begagnad.

  • Anonym (Sexmester)
    Anonym (Josefin) skrev 2020-12-28 13:45:32 följande:

    Har nu tänkt slå till och skaffa mig livets första sexleksak men har upptäckt att det är en djungel.

    Så, hit me med tips på vad du tycker är den bästa!


    Ja en klitoris vibrator men inte en hysterisk bullet utan en mer långsamtgående med kraftigare vibrationer som man kan dr ner farten på. Dvs en billig gpunkt stav med kulhuvud för 99kr.

    Men än viktigare är en riktig rejäl ådrad dildo 22x4,5cm som är hyfsat styv och som du kan styra i dej och faktiskt träna upp dina vaginala orgasm färdigheter. Finns en med sugpropp som heter Real Cally ca 250kr med vibrator som gör den styvare än den utan.

    www.passionofsweden.se/vibratorer/cally-vibrator
Svar på tråden Tjejer, bästa sexleksaken!