• Mackan001

    Vänskapsband/vänner

    Hej!

    Är en grabb/man på 22 år som bor lite högre upp i landet. Jag har väldigt bra vänner som jag trivs med. Bor i egen lägenhet som jag flyttade in i rätt så nyligen med så det mesta är bra ( har jobb med )

    Känner en person som är grymt härlig att hänga med och 2 st av hans polare som brukar umgås 2-3 dagar i veckan ( de kommer inom och hälsar på så gör vi saker osv )

    Hade en liten lokalfest när jag fyllde år och då bjöd jag även in andra vänner jag känner ( 2 st från lågstadiet som jag fortfarande hänger med då och då o lite andra personer ( sammanlagt var vi 9-10 personer. Grejen är den att efter denna festen så lärde dem jag hänger med ( de gänget på 4 personer som jag nämnde innan ) de har varandra på snap och snapar en del med varandra.

    Han som jag står närmast av de 3 har börjat skriva grymt mkt med varandra på snap och hänger lite då och då ( inte alls lika mkt som vi gör men någon gång i veckan ( typ gymmar eller tar en öl ) känner en typ av avundsjuka eller ? rädsla ? att jag skall bli utstött så dem ska hänga och sluta umgås med mig, vet inte vad det kommer ifrån. Vet vad jag har mina vänner så förstår inte varför jag oroar mig, borde jag ens det? Han som jag är så nära och hänger med har även sagt att jag är en grymt bra vän och att han alltid finns här på min sida för mig ( vi klickar sjukt bra och har väldigt roligt ihop ) han sa även att jag är hans närmsta vän med dem 2 andra från de gänget vi hänger i. Så min fråga är mer varför jag känner sån oro att bli utstött o att de ska börja hänga och glömma bort mig? Borde jag göra det? Hur ska jag ta det? Lite tips och råd hade varit snällt, fråga om det är något ni undrar med texten. / Med vänlig hälsning,

Svar på tråden Vänskapsband/vänner