• Sanojan

    Ska man köpa en ny säng eller bäddmadrass

    Ska man köpa en helt ny säng eller bäddmadrass när man skaffar en ny flickvän/pojkvän/sambo? Vad är okej???

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska man köpa en ny säng eller bäddmadrass
  • CitronTulo

    Beror väl på i vilket skick den gamla är i? Kan väl vara fräscht att byta bäddmadrass om den gamla är fläckig eller nött! Men inte bara för att man knullat någon annan i sängen, spelar roll liksom!

  • Sanojan

    Undra bara för ja köpte en säng för 50 000 sen vid seperqtion efter va 1 år bytte lakan å kasta den ena tunna madrassdelen vad en ny partner skulle tänka/tycka liksom. Fast man i det gamla förhållandet hadde noll samlevnad om du förstår va man menar.

  • CitronTulo
    Sanojan skrev 2020-12-31 00:34:52 följande:

    Undra bara för ja köpte en säng för 50 000 sen vid seperqtion efter va 1 år bytte lakan å kasta den ena tunna madrassdelen vad en ny partner skulle tänka/tycka liksom. Fast man i det gamla förhållandet hadde noll samlevnad om du förstår va man menar.


    Jag hade i alla fall tyckt att du vore helt galen om du slängde en dyr fin säng om jag vore din nya partner!
    Men finns kanske de som tycker annorlunda! Hur tänker du själv om det? Skulle det kännas obekvämt för dig med en ny partner i sängen som du delat med ditt ex?
  • Sanojan

    Hadde min nuvarande haft en säng hon å hennes gamla köpt inte länge sen dom gjorde slut å dom inte gjort d ena å d andra i å sen haft separata sovplatser å Inget sexliv å även bytt bäddmafrass lr så, nej jag hadde faktiskt inte brytt mig så mkt i det, skulle man däremot även haft gamla täcken, madrass skydd osv lr dåligt eller en gammal utsliten säng så skulle ja tyckt man skulle byta säng, sen kan man vilja byta säng ändå när ekonomin tillåter.

Svar på tråden Ska man köpa en ny säng eller bäddmadrass