• Anonym (Lo)

Graviditet eller mens på gång? Någon som känt så här?

Jag är på äl + 9 eller 10 idag. Och idag har jag fått mollvärk / ont i högra äggstock och ont på högra sidan av svanken.

Tänker att mensen kommer när som helst.

Vet inte hur det känns då jag aldrig haft mensvärk med mina piller.

Någon som känt så här innan ett plus?

Vad tror ni ? Mens på gång eller bebis?

• Svar på tråden Graviditet eller mens på gång? Någon som känt så här?
  • Anonym (Anna)

Hej! Jag är i samma båt. Har ÄL+11 idag och har de senaste månaderna haft den molvärken och småhuggen innan mens. Varje gång har jag tror att jag är gravid men icke. När jag väntade sonen var det den månaden när det var som minst aktivitet överhuvudtaget. Det var ingen molvärk, inga hugg, inga ömma bröst, ingen mensvärk.

Då var jag gravid. Det där är säkert högst individuellt!

Lycka till!

• Anonym (Lo)
    Anonym (Anna) skrev 2021-01-01 15:56:04 följande:

Hej! Jag är i samma båt. Har ÄL+11 idag och har de senaste månaderna haft den molvärken och småhuggen innan mens. Varje gång har jag tror att jag är gravid men icke. När jag väntade sonen var det den månaden när det var som minst aktivitet överhuvudtaget. Det var ingen molvärk, inga hugg, inga ömma bröst, ingen mensvärk.

Då var jag gravid. Det där är säkert högst individuellt!

Lycka till!

Då är det nog vara att vänta in mens

Hur känner du nu denna gång ? Ont också?
  • Anonym (Anna)

Det är ju verkligen den tortera de delen med det här. Denna väntan! Denna gången är det väääldigt lugnt. Inte så mycket värk och inte så mycket hugg. Men jag har tagit ett testa tidigt-test och det var negativt. Har BIM imorgon eller söndag så det borde ju visa sig nu kan man ju tycka. När har du BIM?

• Anonym (Lo)

Jag fick glad gubbe 21 dec . Vi hade sex första gången på länge då. Och sen 22 23 och den 25e. Vi kanske missa äl och hade sex försent?

Borde ha bim 5 eller 6 nu.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Lo) skrev 2021-01-01 16:06:45 följande:

Jag fick glad gubbe 21 dec . Vi hade sex första gången på länge då. Och sen 22 23 och den 25e. Vi kanske missa äl och hade sex försent?

Borde ha bim 5 eller 6 nu.

Okej! Det borde väl egentligen bli helt perfekt! Glad gubbe och så inom loppet av 48 timmar släpper ägget. Så förhoppningsvis är det helt inbäddat av små simmare! Håller tummarna!
  • Anonym (Lo)
    Anonym (Anna) skrev 2021-01-01 16:26:50 följande:

Okej! Det borde väl egentligen bli helt perfekt! Glad gubbe och så inom loppet av 48 timmar släpper ägget. Så förhoppningsvis är det helt inbäddat av små simmare! Håller tummarna!

Tack och lycka till själv : )

Jag har med mina tidigare barn alltid blivit gravid på första eller andra försöket. Men det känns så länge sen nu så man minns ju inte hur det var då. Detta är mitt fösta försök .
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Lo) skrev 2021-01-01 16:32:34 följande:

Tack och lycka till själv : )

Jag har med mina tidigare barn alltid blivit gravid på första eller andra försöket. Men det känns så länge sen nu så man minns ju inte hur det var då. Detta är mitt fösta försök .

Jag förstår! Haha nej det är så att man blir ringrostig! Håller tummarna :)
Svar på tråden Graviditet eller mens på gång? Någon som känt så här?