• San1359

    Trött på min situation

    Jag har flyttat till min sambo i somras. Jag har en dotter från tidigare liv och han har tre barn. 22,17 och 10. I början tänkte jag att jag kommer bli trött på hans barn men nu är jag trött på honom själv. Han är snäll och bra man men kan inte hantera situationen. Han sitter i min hälsena och fråga hela tiden att jag måste gifta med honom. Han är rädd att jag lämna honom. Jag vill inte. Han tjatade att jag flyttar hit och nu tjatar att gifta mig. Jag tycker att det är fel. Jag är trött med hans beteende med sina barn och alla. Han är inte stabil man han pratar mycket och repeterar hela tiden. Hans lilla dotter, 10 åriga bor med sin mamma och hon har bra relation med mig och han jobbar med den att dottern flytta hit. Jag vet inte egentligen varför han vill ha mig. För att sin dotter också flytta hit. Jag orkar inte med hans tjat. Nu har en månad tid bestämma mig att flytta tillbaka till min lägenhet. Annars jag kan hyra ut min lägenhet.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-01-02 15:16

  • Svar på tråden Trött på min situation
  • gabi1969

    Lyssna på ditt hjärta. Där har du svaret. Lita på din känsla. Lämna honom. Flytta tillbaka till lägenheten.

Svar på tråden Trött på min situation