• Anonym (Upphetsande)

    Vill vara älskarinna

    Blir otroligt upphetsad av tanken att få vara någons unga älskarinna. Att veta att mannen hellre träffar mig i smyg och knullar än att ligga med sin tjatiga och tråkiga fru. Önskar jag var singel så jag kunde förverkliga denna fantasin... gärna med fler än en. Verkar även otroligt skönt att det inte behöver bli något mer, inget dejtande eller känslor.

  • Svar på tråden Vill vara älskarinna
  • Fjäril kär

    Om du tror att du kan vara älskarinna utan känslor är du både naiv och korkad... Att vara älskarinna är exakt samma sak som att ha ett vanligt förhållande med någon du attraheras av och vill ha mera av, hur kan du tro att det inte har med känslor att göra?

  • Anonym (Andreas)
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-02 15:12:32 följande:

    Blir otroligt upphetsad av tanken att få vara någons unga älskarinna. Att veta att mannen hellre träffar mig i smyg och knullar än att ligga med sin tjatiga och tråkiga fru. Önskar jag var singel så jag kunde förverkliga denna fantasin... gärna med fler än en. Verkar även otroligt skönt att det inte behöver bli något mer, inget dejtande eller känslor.


    Vill du att din man har en älskarinna? Hur känns det att tänka på att han ser dig som tråkig och tjatig?
  • Anonym (Upphetsande)
    Fjäril kär skrev 2021-01-02 15:25:59 följande:

    Om du tror att du kan vara älskarinna utan känslor är du både naiv och korkad... Att vara älskarinna är exakt samma sak som att ha ett vanligt förhållande med någon du attraheras av och vill ha mera av, hur kan du tro att det inte har med känslor att göra?


    För att jag ser sex och känslor som två helt olika saker. Många tjejer har svårt att koppla ifrån och behöver båda för att ligga.
  • Anonym (Upphetsande)
    Anonym (Andreas) skrev 2021-01-02 15:27:01 följande:

    Vill du att din man har en älskarinna? Hur känns det att tänka på att han ser dig som tråkig och tjatig?


    Jag ser vår relation som lite tråkig och uttjatad ja. Så jag hade gärna sett att vi båda låg med andra, men han vill inte...
  • Fjäril kär
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-02 15:52:10 följande:

    För att jag ser sex och känslor som två helt olika saker. Många tjejer har svårt att koppla ifrån och behöver båda för att ligga.


    Så du kan ligga med din kille fast du inte är varken attraherad eller kär?

    Vad krävs för att du ska bli kåt?
  • Anonym (Andreas)
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-02 15:52:10 följande:

    För att jag ser sex och känslor som två helt olika saker. Många tjejer har svårt att koppla ifrån och behöver båda för att ligga.


    Fast det betyder inte att du är immun mot att bli kär i den du ligger med
  • Sexlicens
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-02 15:52:10 följande:

    För att jag ser sex och känslor som två helt olika saker. Många tjejer har svårt att koppla ifrån och behöver båda för att ligga.


    Sund tanke som tyvärr inte alla klarar av, att skilja på sex och kärlek.
  • Anonym (Andreas)
    Anonym (Upphetsande) skrev 2021-01-02 15:53:18 följande:

    Jag ser vår relation som lite tråkig och uttjatad ja. Så jag hade gärna sett att vi båda låg med andra, men han vill inte...


    Exakt därför riskerar du att bli kär i en gift man om han nu visar sig vara det du saknar i ett förhållande.
  • CitronTulo

    Att vara älskarinna handlar om känslor på andra vis än bara "kärlekskänslor". Så även om du kan hålla såna känslor borta så blir man ändå sårad av att alltid komma i andra hand. När han får 7 gången i rad ställer in eller uteblir från en träff för att planerna har ändrats så att han inte kan komma hemifrån. 
    Och med största sannolikhet så ligger han fortfarande med sin "tråkiga fru" oavsett vad han säger, och oavsett hur tråkig hon är så är hon en betydligt viktigare person än vad du är för honom! 
    Med tiden kommer även att ligga med dig att bli skåpmat och tråkigt för honom och han byter ut dig mot en ny och spännande tjej!

Svar på tråden Vill vara älskarinna