• Anonym (Liten men naggande god)

    Du som har liten kuk

    Du som har en liten kuk, skulle du kunna tänka dig att låta din partner testa en modell större bara för att få testa något annorlunda?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som har liten kuk
  • Anonym (Pelle)

    Nu har jag inte litet kuk. Men även om den inte skulle räcka till så skulle jag inte låta henne testa någon annan.

    Däremot skulle vi kunna testa stora leksaker så länge hon fortfarande vill ha äkta vara.

  • Anonym (Lillsnopp)

    Nej. Vill inte att hon ska ligga med någon annan. Än mindre nån med stor apparat.

    Vill nån med välhängd man låta sin fru vila från att bli sprängd och få njuta av en lagom.....

  • Anonym (Ok)

    Har aldrig förstått mig på sådana frågor. Varför skulle en man oavsett snoppstorlek vilja unna sin sambo/fru att ligga med någon annan? Vadå unna?

    Jag själv har rätt små bröst men skulle inte för den sakens skull vilja att min man skulle få ligga med någon annan för att den personen hade större bröst.

  • Anonym (Normalt)
    Anonym (Ok) skrev 2021-01-03 00:46:29 följande:

    Har aldrig förstått mig på sådana frågor. Varför skulle en man oavsett snoppstorlek vilja unna sin sambo/fru att ligga med någon annan? Vadå unna?

    Jag själv har rätt små bröst men skulle inte för den sakens skull vilja att min man skulle få ligga med någon annan för att den personen hade större bröst.


    Nu har ju bröststorlek ingen betydelse för samlaget. dessutom går det att fixa större bröst om man vill. Män saknar tyvärr möjligheten att påverka sin penisstorlek. Kvinnor kan fixa allt utom längd vilket ändå inte gör något eftersom det är mannen som förväntas vara lång.

    Två av de viktigaste sakerna för kvinnor kan inte män göra ett skit åt utom att gilla läget.
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Normalt) skrev 2021-01-03 22:46:20 följande:
    Nu har ju bröststorlek ingen betydelse för samlaget. dessutom går det att fixa större bröst om man vill. Män saknar tyvärr möjligheten att påverka sin penisstorlek. Kvinnor kan fixa allt utom längd vilket ändå inte gör något eftersom det är mannen som förväntas vara lång.

    Två av de viktigaste sakerna för kvinnor kan inte män göra ett skit åt utom att gilla läget.
    Är verkligen kukstorlek en av de viktigaste sakerna för kvinnor? Jag har stor, men aldrig hört att det är viktigt...
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-03 23:03:22 följande:
    Är verkligen kukstorlek en av de viktigaste sakerna för kvinnor? Jag har stor, men aldrig hört att det är viktigt...

    Det finns gott om inlägg här på forumet från både kvinnor som dumpat män p ga liten penis och män som vittnar om att de blivit ratade p ga liten penis. Jag har vid flera tillfällen hört kvinnor berätta hur de ratat män och sedan skrattat åt hur patetiska "männen" var som blev ledsna när de skrattade åt deras lilla penis.

    Frågan är vad de själva skulle säga om de blev ratade för något de inte kan göra något åt?

    Samma sak med män som blivit ratade av kvinnor de dejtat för att de är för korta när de skrivit ut sin längd i profilen.

    Själv är jag lång och normalutrustad men det hindrar mig inte från att känna sympati med män som är korta och/eller har liten penis.


    Kvinnor ju i alla fall valmöjligheten. Att de sedan inte nyttjar den är deras val. 

  • Anonym (BBC)

    Vore spännande att se min tjej bli uppfylld av en BBC.

  • Anonym (Stina)

    En liten och högst personlig och inte på något sätt vetenskaplig reflektion som bygger på mina iakttagelser från drygt 15 år som swinger och som träffar många par på swingersklubbar och swingersfester är att par där killen är klent utrustad oftare stannar vid att ha sex i samma rum som andra par medan par där killen är normalt eller rejält utrustad är mer benägna till att delta i gruppsex och partnerbyten. Ligger nog en hel del i uttrycket storkukstrygg. Plus att många självklart är medvetna om att snacket om att storleken inte har någon betydelse inte alls stämmer för alla kvinnor vilket självklart bidrar till att man inte vågar låta kvinnorna testa lite större grejer av rädsla för att slå hål på den seglivade myten om att storleken inte har betydelse.

  • Anonym (BBW)

    Min man låter mig träffa andra men vill absolut inte veta några detaljer och jag får inte göra det i hemmet, i sommarstugan eller i båten. Samma sak när han träffar andra. Vårt gemensamma sexliv är princip stendött vilker beror på att jag inte blir tillfredsställd med det han har att erbjuda, utan vår lösning där vi träffar andra så skulle vår relation vara lika död som vårt gemensamma sexliv.

  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Normalt) skrev 2021-01-03 23:26:11 följande:

    Det finns gott om inlägg här på forumet från både kvinnor som dumpat män p ga liten penis och män som vittnar om att de blivit ratade p ga liten penis. Jag har vid flera tillfällen hört kvinnor berätta hur de ratat män och sedan skrattat åt hur patetiska "männen" var som blev ledsna när de skrattade åt deras lilla penis.

    Frågan är vad de själva skulle säga om de blev ratade för något de inte kan göra något åt?

    Samma sak med män som blivit ratade av kvinnor de dejtat för att de är för korta när de skrivit ut sin längd i profilen.

    Själv är jag lång och normalutrustad men det hindrar mig inte från att känna sympati med män som är korta och/eller har liten penis.


    Kvinnor ju i alla fall valmöjligheten. Att de sedan inte nyttjar den är deras val. 


    Jodå, har oxo hört kvinnor som dissat män med små kukar och lider oerhört med dem. Har själv inte det problemet och har ofta fått uppskattning för själva storleken. Men oxo hört dem säga att större ska den inte vara, blir jobbigt med alltför stor kuk. Så att ligga i övre delen av vad man kallar normalt verkar vara det som gäller. Men att säga att det tillsammans med kroppslängden skulle vara de två viktigaste sakerna för kvinnan.... Känns som att charm, fantasi och humor kommer långt framför det. Och dessa saker kan man ändra på!
Svar på tråden Du som har liten kuk