Har du haft en trekant någon gång? Vilken typ av trekant?
Som rubriken lyder
Som rubriken lyder
Jag är en kvinna, har aldrig haft en trekant. Är bara 20 år så får väl se om det händer någon gång. Skulle jag ha en trekant så är det med två män, allt annat är uteslutet.
Att ha en trekant är inte direkt någon speciell dröm för mig men hade det dykt upp ett tillfälle med två snygga män så hade jag kanske sagt ja, förutsatt att jag är singel men vill varken rösta på att jag vill ha det eller inte vill ha det. Det spelar liksom ingen större roll om det någonsin skulle bli av eller inte. Det är inte helt säkert att jag hade klarat av att genomföra det när det väl gäller.
Jag är kvinna och har inte haft det men vill ha det. Två män skulle det vara med isf. Fick frågan i yngre ålder men vågade inte då, ångrar det idag.
Har testat att vara med två män ( även flera än två.) Att vara med två kvinnor och två gånger har jag testat att var tillsammans med en kvinna och en man vilket var helt värdelöst och inget jag kommer att tests någon mer gång. Bäst är med två tjejer men två välutrustade och potenta killar är inte dumt alls när den lusten faller på.
Kvinna här. Bokade en träff med ett par. Fick då uppleva ett Kinderägg. Sex med en kvinna, sex med publik och en trekant. Vill uppleva två (eller flera) män.
Har testat med flera män och även testat ren tjejsex men inte sex med en kvinna och en man och det har jag heller ingen önskan att testa även om jag får flera erbjudanden om det varje vecka via BC och Darkside trots att jag är väldigt tydlig med att jag absolut inte söker den typen av kontakt. Desperata killar som vill ha en trekant med mig och som flickvän har tydligen extremt låg läsförståelse.
Har haft en gång för många år sedan med ett par. MMF alltså. Lite oförberett och inte helt nyktert. Häftig upplevelse!
Ofta fantiserat om att ha det med min nuvarande partner och en extra man, men det blir förmodligen aldrig av. Kanske bäst så, troligen motsvarar inte verkligheten fantasierna - det kan komma surt efter i form av svartsjuka?
Dyker in igen.... vill verkligen ha trekant igen å drömmen med två män! Eller....sex bara med en skulle funka numera...tråkigt att vara singel. Men HUR får man till två män när man bor i ett litet samhälle och sitter i kyrkorådet...
Hänt en gång och på semesterresa till Cypern. Två greker delade på mig.
Var med ett par... knullade frun skönt o sprutade henne i munnen, hon svalde allt..nu håller jag på o ragga upp nästa par ...
Jag har haft trekant med ett par (man & kvinna) många gånger med olika par. Helt fantastiskt, det är en otrolig kick att se en kvinna njuta så mycket och skönt att kunna turas om som man och titta på medan man laddar om s a s. Skulle väldigt gärna ha en trekant med min fru och en extra man, men hon är tveksam. Förstår inte alls poängen med en trekant med två kvinnor, jag kan knappt tillfredställa en kvinna åt gången, två stycken skulle bara stressa mig (och får ingenting ut av lesbisk sex).