• nagjgk67

    Påverkar det chansen att bli gravid att torka vaginan med en pappersnäsduk?

    Minskar det chansen att bli gravid om en kvinna torkar vaginan med en pappersnäsduk (Kleenex) efter sex? Eller att placera en pappersnäsduk i yttre delen av vaginan för att förhindra att det droppar vätska på golvet efter sex? Jag antar att svaret är nej, men jag vill vara säker. Antagligen en fånig fråga det här, men som sagt jag vill veta säkert.

  • Svar på tråden Påverkar det chansen att bli gravid att torka vaginan med en pappersnäsduk?
  • Anonym (Nej)

    Nej det påverkar inte chansen att bli gravid eftersom det ändå skulle runnit ut. Sen att hålla en pappetsnäsduk under på väg till toa för att inte det ska droppa på golvet är en sak men stoppa inte in något om det var det du menade?

  • Anonym (Nej)

    Nej det påverkar inte chansen att bli gravid eftersom det ändå skulle runnit ut. Sen att hålla en pappetsnäsduk under på väg till toa för att inte det ska droppa på golvet är en sak men stoppa inte in något om det var det du menade?

  • Anonym (K)

    Såklart inte. Dom som ska simma upp gör ju det direkt, det mesta ska ju bara ut ändå. Om du behöver ytterligare försäkringar så har jag blivit gravid två gånger trots enorma buntar toapapper för att förhindra dropp (rinn är snarare rätt ord).

Svar på tråden Påverkar det chansen att bli gravid att torka vaginan med en pappersnäsduk?