• Kleopatra60

    Se hit!! Vem kan det vara!

    Hej,, känslig fråga! nån som kan svara på detta. Den 5,6,7 september hade jag sex med en kille. Sen hade jag sex med en annan kille den 12 & 13 september. Nu till mitt problem. Jag tog clearblue veckoindikator test den 21 september som visade 2-3 veckor (sen befruktningen alltså) jag har gjort tidigt ultraljud som sa att jag blev gravid 10 september , sen gjorde jag KUB ultraljud i vecka 13 som flyttade mig o sa att jag blev gravid 7e september. Ja vet ej när ja har ägglosning så min fråga, vem kan va fadern ? Clearblue o kub säger samma datum men vet inte om man kan lita på CB så mkt då ja läst alla möjliga saker om dom... men stämmer kub bättre än tidigt ultraljud ? Mvh

  • Svar på tråden Se hit!! Vem kan det vara!
  • Mortiscia80
    bananmilkshake skrev 2021-01-05 09:30:46 följande:

    Har du inte redan en tråd om det här?


    Nej det var en tjej som hade legat med två killar i november.
  • Kleopatra60

    Nää har ingen tråd om dehär innan!

    Okej men är kub ul mest pålitligt ngn som vet de ?

  • Richard1986

    Det låter som att det är kille 1 i ditt fall som är pappan (båda undersökningarna du gjort säger ju faktiskt det också) men 1 vecka är för liten skillnad för att med hundraprocentig säkerhet kunna fastslå faderskapet.

    Faderskapstest behöver göras här för att kunna fastslå det med säkerhet... Om du har bestämt sig för att behålla så hoppas jag du har talat med båda killarna också så dom får chansen att förbereda sig mentalt på att dom kommer behöva lämna faderskapstest och antingen bli pappa eller inte bli pappa.

Svar på tråden Se hit!! Vem kan det vara!