• Charlie1981

    Tips hur kan jag fira 40-årsdag i Corona tider

    Jag fyller 40 i januari, en bokad resa utomlands blev inställd men jag vill gärna åka bort. I alla fall över dagen/natten. Har ni förslag på något som kan vara kul för en familj på fyra med barn I åldrarna 7-9? Budget ca 5000:- (kan lägga mer beroende på vad det är) Vi kan vara borta 1-4 nätter.

    Vi vill vara Corona säkra, men bo på hotell tycker jag kan vara okej beroende på hotellets åtgärder, men vi vill inte gå runt i en storstad. Kolmården och vildmarkshotellet är uppbokat.

  • Svar på tråden Tips hur kan jag fira 40-årsdag i Corona tider
  • Drottningen1970

    Jag fyllde visserligen jämnt i somras, när smittan var mindre men jag bokade några nätter på ett hotell med pool och fin trädgård. Inte många gäster och det kändes väldigt tryggt. Antagligen lite värre läge just nu, som kanske inte är så lämpligt.

  • Charlie1981
    Drottningen1970 skrev 2021-01-05 18:05:07 följande:

    Jag fyllde visserligen jämnt i somras, när smittan var mindre men jag bokade några nätter på ett hotell med pool och fin trädgård. Inte många gäster och det kändes väldigt tryggt. Antagligen lite värre läge just nu, som kanske inte är så lämpligt.


    Nej, alltså inga gäster såklart! Bara vi 4 i familjen som vill hitta på något som ändå känns rimligt och säkert.
Svar på tråden Tips hur kan jag fira 40-årsdag i Corona tider