• fundersam77

Trump..

Det som händer i USA just nu gör mig ledsen och orolig Gråter Detta är det sjukaste som hänt på länge.........Biden supportrar har klätt ut sig till Trumpanhägare och icensätter en statskupp. Bara jag som tror detta är slutet för USA's demokrati som vi kommer ihåg den? Känner mig rädd för de sargade o splittrade samhälle USA har blivit........Hur tänker ni i natten? 

• Svar på tråden Trump..
  • Tomelilla15

Menar du att det inte är Trump-anhängare som agerar nu mot kongressbyggnaden utan utklädda Biden-anhängare?

• Aniiee
    Tomelilla15 skrev 2021-01-06 23:36:37 följande:

Menar du att det inte är Trump-anhängare som agerar nu mot kongressbyggnaden utan utklädda Biden-anhängare?

Det är klart att det är utklädda Biden-anhängare. Duh. Trump vann ju alla stater, så de behöver ju inte storma någon senat.

.........
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • fundersam77

Det är en false-flag gentemot Trump från Joe Biden, Big Tech, Wall Street o de andra. De är helt emot outsiders så som Donald Trump o Bernie Sanders. De lät BLM härja fritt hela sommaren.....Att sedan nonchalera anklagelserna om valfusk kommer inte vara en bra grund att gå vidare på.

• Aniiee

Trumps telefonsamtal med Georgia-representanten, då? Vad var det?

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Anonym (Fnatt)

Jag tror det är Trumpsupportrar som klätt ut sig till Bidenfans som klätt ut sig till Trumpsupportrar. Tror dock det är Biden som skapat Corona, aids och kall ärtsoppa. Men nu står månen rätt och sanden kluckar fint och dina ekon i nattens parad lyser klart. Det är en logisk exklamation av funktionalitet. Och rymden finns.

• fundersam77
    Anonym (Fnatt) skrev 2021-01-06 23:55:58 följande:

Jag tror det är Trumpsupportrar som klätt ut sig till Bidenfans som klätt ut sig till Trumpsupportrar. Tror dock det är Biden som skapat Corona, aids och kall ärtsoppa. Men nu står månen rätt och sanden kluckar fint och dina ekon i nattens parad lyser klart. Det är en logisk exklamation av funktionalitet. Och rymden finns.

Kina har skapat Corona. Även sjukt hur man väljer att krascha världsekonomin med lockdowns över en förkylning. Alternativkostnaden är enorm, o samtidigt slickar sig Amazon mfl. runt munnen medan småföretagare o arbetares liv går i spillror.
  • Postman

Bryr mig inte så värst. Det där kommer att blåsa över.

Jag oroar mig mer för vad som händer från länder som Ryssland, Kina, Iran, Turkiet, Ungern och Polen. Det är långt otäckare tycker jag. Jag tycker det är beklämmande hur lite media skriver dessa länder.

• Anonym (Dahn Äliasson)
    Postman skrev 2021-01-07 00:11:13 följande:

Bryr mig inte så värst. Det där kommer att blåsa över.

Jag oroar mig mer för vad som händer från länder som Ryssland, Kina, Iran, Turkiet, Ungern och Polen. Det är långt otäckare tycker jag. Jag tycker det är beklämmande hur lite media skriver dessa länder.

Ok, men är du inte mer oroad över vad som händer i lilla Sverige?
    Skenande kriminalitet och otrygghet, snart 10 000 avlidna i COVID-19, problem med skola, sjukvård och hela det offentliga osv.

Klankriminalitet m.m
  • Postman
    Anonym (Dahn Äliasson) skrev 2021-01-07 01:13:33 följande:

Ok, men är du inte mer oroad över vad som händer i lilla Sverige?

Skenande kriminalitet och otrygghet, snart 10 000 avlidna i COVID-19, problem med skola, sjukvård och hela det offentliga osv.

Klankriminalitet m.m

Jo jag är också bekymrad över vad som händer i Sverige. Här blir allt mer polariserat.
  • Anonym (Anonym 666)
    fundersam77 skrev 2021-01-06 23:33:42 följande:

Det som händer i USA just nu gör mig ledsen och orolig Gråter Detta är det sjukaste som hänt på länge.........Biden supportrar har klätt ut sig till Trumpanhägare och icensätter en statskupp. Bara jag som tror detta är slutet för USA's demokrati som vi kommer ihåg den? Känner mig rädd för de sargade o splittrade samhälle USA har blivit........Hur tänker ni i natten? 

Jaha. Har du varit där och frågat vilka de egentligen stöttar alltså? Om du inte har några som helst bevis så pågår det där bara i ditt huvud. Du måste lära dig skilja på vad du tror och vad som faktiskt har nån som helst sanning, this aint it.
Svar på tråden Trump..