• Eveline87

För sent? ÄL fråga

Jag börjar känna av min ÄL ikväll och sekretet är väldigt trådigt och slemmigt men äl testet ser ni nedanför.

Ser ut som jag får riktigt utslag på stickan imorgon förhoppningsvis. Men jag och sambon kommer ha samlag imorgon, blev inget ikväll då han var för trött, men hoppas det ej blir för sent?

• Svar på tråden För sent? ÄL fråga
  • Anonym (Aldrig för trött för sex)

Det är väl ingen ursäkt att han är trött? På honom bara. Rid honom. (Han kan sova under tiden om han vill det.)

• Eveline87
    Anonym (Aldrig för trött för sex) skrev 2021-01-07 01:52:21 följande:

Det är väl ingen ursäkt att han är trött? På honom bara. Rid honom. (Han kan sova under tiden om han vill det.)

Ah fast han har redan somnat:/ Men det var inte där min fokus låg när jag skrev inlägget.
  • Anonym (Aldrig för trött för sex)

Jag menar förstås att det kan vara för sent i morgon, så gör något åt saken nu!

• Eveline87
    Anonym (Aldrig för trött för sex) skrev 2021-01-07 02:21:06 följande:

Jag menar förstås att det kan vara för sent i morgon, så gör något åt saken nu!

Förstår vad du menar men eftersom han redan hade somnat så ville jag ha svar på annan fråga, men tack ändå:)
  • Eveline87

Nu på morgonen ser det ut såhär. Fick väcka sambon :p

Men hoppas det blir starkare idag och jag kommer vitamin D boosta idag så det kanske fäster bättre?

• Anonym (kanske inte för sent)

Jag vet inte, men tycker inte den gett fullt utslag ännu. Strecken ska väl vara ungefär lika starka. Skulle gissa på fullt utslag ikväll eller imorgon. Fortsätt testa! Sen brukar väl ägglossning ske 24-36 h efter positivt test. Så ligg även dagen efter plus ;)

• Eveline87
    Anonym (kanske inte för sent) skrev 2021-01-07 09:51:51 följande:

Jag vet inte, men tycker inte den gett fullt utslag ännu. Strecken ska väl vara ungefär lika starka. Skulle gissa på fullt utslag ikväll eller imorgon. Fortsätt testa! Sen brukar väl ägglossning ske 24-36 h efter positivt test. Så ligg även dagen efter plus ;)

Nej det är inte positivt ännu, är nu orolig att det inte blir 2 starka streck? Hade så mycket känningar igår kväll och flytningar men inte idag. Har fortfarande lite känningar och hoppas det ökar mot kvällen. Har tagit munkpeppar och hoppas att det inte har strulat till det för mig.
    Eveline87 skrev 2021-01-07 13:00:05 följande:
    Nej det är inte positivt ännu, är nu orolig att det inte blir 2 starka streck? Hade så mycket känningar igår kväll och flytningar men inte idag. Har fortfarande lite känningar och hoppas det ökar mot kvällen. Har tagit munkpeppar och hoppas att det inte har strulat till det för mig.
    Jo men det tror jag att det blir! Du är ju väldigt nära att det nu. Testade du igår/imorse igen?
  • Eveline87

Har nästan inga känningar kvar men testen ser ut såhär!

De 2 nedersta är från igår och den längst upp imorse.

Konstigt!

Eveline87 skrev 2021-01-08 11:43:22 följande:

Har nästan inga känningar kvar men testen ser ut såhär!

De 2 nedersta är från igår och den längst upp imorse.

Konstigt!

Ja men tycker du ska fortsätta testa ett tag till, man lär ju sig mycket på att testa sig fram med. Det där med känningar är ju så olika. Man kan känna av innan äl, på äl, men även efter. Det är inte alltid helt lätt att tyda kroppens signaler.
Svar på tråden För sent? ÄL fråga