• elsasbebis

    Digitalt ältest

    Hej!

    Har kört med billiga ältester från testlagret men tycker aldrig dom funkar riktigt och även att jag fått äl så visar det aldrig helt positivt. Köpte digitalt igår efter att testat med billiga stickor och fått neg men kände att äl va på G. Tog det första digitala igår och fick glad gubbe =maximal fertilitet. Stämmer det? Står ju att man ska testa och få först hög fettilitet (blinkande gubbe) och sen maximal. Va det så att jag hafe tur och prickade in äldagen eller blev det fel?

  • Svar på tråden Digitalt ältest
  • Carolaline

    Hej! Det allra bästa är ju att få en ring först så man har koll när det slår om till fast gubbe. Jag får aldrig en blinkande gubbe, det går direkt från ring till glad gubbe. Men om du nu fått en glad gubbe direkt så vet vi ju inte riktigt om det var negativt igår eller om du hade haft en glad gubbe igår med. Man kan ha en glad gubbe hela veckan från ÄL eftersom hormonet är förhöjt. Förhoppningsvis har inte ÄL passerat än men ligg på för kung och fosterland så ser vi om det var perfekt i tid eller om det tyvärr var för sent. Lycka till!

Svar på tråden Digitalt ältest