• Anonym (Procent)

Vem är i centrum i en FFM trekant?

Jag tycker att jag oftast läser att de som har en MMF trekant (två killar och en tjej) så är det i 99.99% av fallen tjejen i centrum som får 100% uppmärksamhet av killarna. 

Men hur är det i en FFM trekant (två tjejer och en kille)? Ni som haft en sådan trekant hur blev det? Är det lika självklart att killen är i centrum och får 100% uppmärksamhet av tjejerna då? 

En fråga till. I de fall där tjejerna faktiskt ägnar sig åt killen - gör ni de turvis eller samtidigt? Hur?

• Svar på tråden Vem är i centrum i en FFM trekant?
  • Anonym (Anonym@)
    Anonym (Procent) skrev 2021-01-08 15:28:56 följande:

Jag tycker att jag oftast läser att de som har en MMF trekant (två killar och en tjej) så är det i 99.99% av fallen tjejen i centrum som får 100% uppmärksamhet av killarna. 

Men hur är det i en FFM trekant (två tjejer och en kille)? Ni som haft en sådan trekant hur blev det? Är det lika självklart att killen är i centrum och får 100% uppmärksamhet av tjejerna då? 

En fråga till. I de fall där tjejerna faktiskt ägnar sig åt killen - gör ni de turvis eller samtidigt? Hur?

En berättigad fråga. Har ingen erfarenhet själv, men det vet du väl.
    Kvinnors sexualitet är vacker medans mäns sexualitet är äcklig...
  • Tukt

Det bestämmer man väl själv? Är det inte därför det oftast står just det med"kvinnan i centrum" då det gäller MMF.
    Torde ju gälla för det omvända också tänker jag. Eller?

• Anonym (Anna)

Det beror väl på hur man bestämmer innan.

Hetromän med en kvinna ägnar väl sitt fokus på kvinnan , är de bi så varierar man sig väl.

Lika omvänt

Svar på tråden Vem är i centrum i en FFM trekant?