• BraCarl

    Sex med gravid

    Minns när min sambo var gravid, hur min egen lust bara växte men hon tappade all sin. Är fortfarande så nyfiken på det där. Någon gravid tjej som har tankar om detta? Undrar Carl på Södermalm

  • Svar på tråden Sex med gravid
  • Anonym (FYI)
    BraCarl skrev 2021-01-08 16:16:07 följande:

    Minns när min sambo var gravid, hur min egen lust bara växte men hon tappade all sin. Är fortfarande så nyfiken på det där. Någon gravid tjej som har tankar om detta? Undrar Carl på Södermalm


    Jag undrar varför du lagt frågan under "otrohet"
  • Anonym (Q)

    Vad vill du veta? Min lust har inte minskat utan jag och sambon har lika mycket sex som innan, även nu när jag är i vecka 41 och har haft lika mycket sex under graviditetens gång. 

  • BraCarl
    Grattis då! Och skönt att båda fortfarande är lika sugna. Men ovanligt torr jag. Nu försöker jag hitta en tjej som sitter i samma bår, men söker en man som vill. Du tycks ha det bra med din...;)
  • Anonym (3 barn)

    Sexlusten var regelbunden under samtliga graviditeter förutom de veckor jag spydde som en gris.

  • Anonym (Q)
    BraCarl skrev 2021-01-08 16:47:16 följande:
    Grattis då! Och skönt att båda fortfarande är lika sugna. Men ovanligt torr jag. Nu försöker jag hitta en tjej som sitter i samma bår, men söker en man som vill. Du tycks ha det bra med din...;)
    Nu förstår jag inte. Är trådens syfte att hitta en gravid kvinna som du kan ha sex med trots att du har en gravid sambo där hemma? 
  • BraCarl

    Nej, nej. Har ingen gravid sambo, separerad. Men vill gärna ha kontakt med en gravid kvinna, ja

  • Anonym (Kvinna32)

    Under hela graviditeten luktade min man skunk i munnen. Nu som icke gravid luktar han ingenting. Hade också foglossning så nej. Blev inte mycket ligga.

Svar på tråden Sex med gravid