• Anonym (NN)

    Har du haft sex med en kollega som är gift?

    Jag är en kille som av någon anledning blivit oerhört sexuellt attraherad av en kvinnlig kollega som är gift och 9 år äldre. Det räcker nästan att jag tänker på henne för att bli hård där nere. Jag vill inte ha något förhållande, bara sätta på henne rejält. Vet inte varför det blivit så med just henne eftersom det även jobbar många unga och snygga tjejer på kontoret, men men...

    Jag tror att hon har märkt hur jag känner. Hon satte sig ofta bredvid mig när vi, före pandemin, hade fester med jobbet. Hon håller kvar blicken längre än vanligt när vi pratar, tycker jag, och med alkohol i blodet har jag vid något tillfälle hållit om henne och smekt oskyldigt på ryggen utan att hon har dragit sig undan. Men det har aldrig blivit något riktigt närmande eftersom jag varit rädd att göra bort mig.

    Jag behöver nog inte gå djupare in på vilka fantasier jag har om henne, men ett dilemma är att hon är gift... Jag är också gift kan tilläggas och det är bara en påsättning som jag fantiserar om. Har ni erfarenheter av liknande situation och gått hela vägen? Hur var stämningen på jobbet efteråt?

  • Svar på tråden Har du haft sex med en kollega som är gift?
  • Anonym (Pepparkaka)

    Ja jag har gjort det och i mitt fall blev det en relation med varandra. Vi var gifta båda två. Vi avslutade efter ett tag men fortsatte att jobba ihop och det var sjukt jobbigt. Nu har det gått några år och vi kan idag flirta och småretas och klämma nån rumpa ibland men även bry oss om varandra på djupet om nån mår dåligt av nånting. Tex så är min pappa sjuk i cancer och jag får mycket stöttning där.

    Dock ska man vara på det klara med att ett sånt ligg oftast mynnar ut i två saker.. Antingen så vill man ha mer och ligger då och då när tillfälle ges eller så blir det mycket akward stämning och det går inte att reparera det oavsett hur lång tid som går.

  • Anonym (sss)

    Nej det har jag verkligen inte gjort. Hur kan du ens tänka så? Om det är kuken som reagerar så kan du väl vända dina lustar mot någon som är singel i stället. 

  • Anonym (Giftigt)

    Jag har varit tänd på många gifta kvinnor, kollegor. Inte haft sex med någon, men jag stötte på en äldre kollega, en kväll på jobbet. Hon ville inte, och resten av kvällen var pinsam. Det var det för övrigt en tid därefter också, då vi måste jobba ihop.

  • Anonym (Giftigt)
    Anonym (sss) skrev 2021-01-09 09:15:38 följande:

    Nej det har jag verkligen inte gjort. Hur kan du ens tänka så? Om det är kuken som reagerar så kan du väl vända dina lustar mot någon som är singel i stället. 


    Men vissa gifta kvinnor alltså...Tungan uteFlört Inte alla singlar som är så... Grr!
  • Anonym (NN)
    Anonym (Otroget) skrev 2021-01-09 09:08:31 följande:

    Har du varit otrogen tidigare. ?


    Bara hånglat och klämt på bröst osv vid ett par tillfällen. inte hela vägen.
  • Anonym (NN)
    Anonym (sss) skrev 2021-01-09 09:15:38 följande:

    Nej det har jag verkligen inte gjort. Hur kan du ens tänka så? Om det är kuken som reagerar så kan du väl vända dina lustar mot någon som är singel i stället. 


    Det är inte så att man kan välja de man blir tänd på alla ggr...
  • Anonym (Otroget)
    Anonym (NN) skrev 2021-01-09 10:24:46 följande:

    Bara hånglat och klämt på bröst osv vid ett par tillfällen. inte hela vägen.


    Om du kunde leva med det hade du kanske klarat detta

    Vad tror du din fru tycker om det

    Var det ok för henne de andra gångerna
  • Anonym (NN)
    Anonym (Otroget) skrev 2021-01-09 10:27:45 följande:

    Om du kunde leva med det hade du kanske klarat detta

    Vad tror du din fru tycker om det

    Var det ok för henne de andra gångerna


    Jag hade ångest i början, under ca 2 månader, men nu i efterhand ångrar jag inte något. Min fru vet inget..
  • Fjäril kär
    Anonym (NN) skrev 2021-01-09 10:26:07 följande:

    Det är inte så att man kan välja de man blir tänd på alla ggr...


    Nej man du kan välja hur du agerar på känslorna. Det är ju inte så att du är tvingad under pistolhot...
Svar på tråden Har du haft sex med en kollega som är gift?