Det låter ju sunt att din man vågar vara ärlig med dig och verkar ju oxo vara saklig. Förstår att det kan vara tungt att höra först, men tror det lönar sig i längden och att ert sexliv gynnas av denna öppenhet.
Självklart förändras kroppen och hela personen av en graviditet och att sen ha barn. Att hans attraktion till dig förändrats iom graviditeten tyder på att du hade en snygg kropp som nu naturligtvis förändrats. Kroppen är ju en sak och jag kan såklart själv uppskatta och tända på en riktigt fin kropp. Men sexigheten sitter mest i personen, blicken, förväntningar och tysta löften. Jag tänder verkligen på att min partner tänder på mig, vill ha mig. Att hennes händer inte kan låta bli att smeka, känna. Eller att hon visar sig för mig, showar lite. Gör sig redo framför mig, visar hur hon vill ha mig.
Jag tror framförallt att du ska visa med händer och mun att du vill ha honom. Smek, kyss, slicka....
Och om du vill vara mer porrig så ge honom en show där du smörjer dina zoner med lite olja, smeker och fingrar dig själv.
Vad man gör beror ju på var man befinner sig i sin sexuella relation.
Men kan nog säga sådär generellt att män gillar att kvinnor visar med ord och handling att hon vill ha honom i sig NU!