• Anonym (Hängmage suck 12 år sen jag fick barn.)

    Hängmage shapewear vilket är bäst.

    Hej! Fick barn för 12 år sen.Alltid varit aktiv med träning osv.Gjorde ett kjejsarsnitt.Men det blev så fult efter.Som häng mage där de la snittet.Tänkt operera på sikt.Men just nu ligger jag lågt med allt pga corona tider.Men nu när det finns shapewear undrar jag vad ni kan tipsa om vad som finns där ute.Så inte put och hängmage förstör under kläder,klänning osv.

  • Svar på tråden Hängmage shapewear vilket är bäst.
  • Anonym (Olika)

    Jag har samma problem. Jag gick helt enkelt in i en underklädesbutik ( av en finare sort ) och provade. Rätt många sorter! De som hette att de skulle dra in och forma funkade inte på mig, Men ett par trosor som egentligen bara hade sån där extra - ja vad ska jag kalla det?- tyg med söm fram funkade jättebra.  I profil syns inte ens hänget. Så med kläder på blir det ju ännu bättre. Köpte ett par rejäla "håller in hela rumpan"- trosor också, men gudars vad man får ta i för att få dom över höfterna!   Såna ska vara för små för att funka så inte så bekväma egentligen.

  • Anonym (Hängmage suck 12 år sen jag fick barn.)
    Anonym (Olika) skrev 2021-01-09 17:58:54 följande:

    Jag har samma problem. Jag gick helt enkelt in i en underklädesbutik ( av en finare sort ) och provade. Rätt många sorter! De som hette att de skulle dra in och forma funkade inte på mig, Men ett par trosor som egentligen bara hade sån där extra - ja vad ska jag kalla det?- tyg med söm fram funkade jättebra.  I profil syns inte ens hänget. Så med kläder på blir det ju ännu bättre. Köpte ett par rejäla "håller in hela rumpan"- trosor också, men gudars vad man får ta i för att få dom över höfterna!   Såna ska vara för små för att funka så inte så bekväma egentligen.


    Tack ska gå in i en sådan butik och fråga.
Svar på tråden Hängmage shapewear vilket är bäst.