• SML89

    Bim Februari 2021

    Hej!

    Nu kom den oönskade mensen för mig så tänkte lika bra att starta en ny tråd för oss som väntar på vårt efterlängtade plus :) En grupp för att stötta och peppa varandra. 

    Hoppas att februari blir en bra månad med många plus!! Listar mig själv, kopiera och fyll på =)

    Lista

    6/2 SML89, 31 år, andra barnet

  • Svar på tråden Bim Februari 2021
  • septemberbarn123

    Hoppar in här jag med!

    Lista:

    1/2 septemberbarn123, 22 år, första barnet

    6/2 SML89, 31 år, andra barnet

    Kan någon vänlig själ hjälpa mig att tyda mitt äl test? Har stirrat mig blind så jag ser längre inte om det är positivt eller negativt. Det översta är ifrån i torsdags/fredags och det nedre är ifrån imorse. Kan jag ha äl just nu?

  • septemberbarn123
    septemberbarn123 skrev 2021-01-17 09:29:43 följande:

    Hoppar in här jag med!

    Lista:

    1/2 septemberbarn123, 22 år, första barnet

    6/2 SML89, 31 år, andra barnet

    Kan någon vänlig själ hjälpa mig att tyda mitt äl test? Har stirrat mig blind så jag ser längre inte om det är positivt eller negativt. Det översta är ifrån i torsdags/fredags och det nedre är ifrån imorse. Kan jag ha äl just nu?


    Här är bilden.

  • SML89
    septemberbarn123 skrev 2021-01-17 09:30:21 följande:
    Här är bilden.

    Den ser inte ut att vara helt positiv ännu så fortsätt testa. Startade dock en ny grupp som heter Vi med BIM februari 2021 då jag inte fick med anonyma här. Så skriv där istället! =)
  • SML89
    Caarolineeeb skrev 2021-01-25 18:13:53 följande:

    Hej!

    Du får gärna lägga till mig i gruppen! 

    Första barnet.

    MVH Caroline


    Hej! Skapade en ny grupp då jag missade få med anonyma svar här. Många som är med i den gruppen så skriv där ist så lägger ja till dig där :) Den heter: Vi med BIM februari 2021
Svar på tråden Bim Februari 2021