• iloverooti

    Graviditetssymptom hur tidigt och vad hade ni för symptom?

    Hej!


     


    Hur tidigt fick ni symptom , och vad hade ni för symptom ?


     

  • Svar på tråden Graviditetssymptom hur tidigt och vad hade ni för symptom?
  • Kiiwii

    Första graviditeten fick jag symtom först vid v 7-8, då en fruktansvärd trötthet + väldigt ömma bröst som varade några veckor.

    Andra graviditeten ganska likt första graviditeten + hungerkänslor som startade runt v 6-7 följt av trötthet och ömma bröst.

    Tredje graviditeten var mitt första symtom illamående och trötthet runt v 5.

  • Holy93

    Symptom när jag plussade ca vecka 4 hade jag sura uppstötningar och ilningar/stickningar i brösten :) sen en vecka efter fick jag extremt kramp i livmodern efter varje orgasm, höll i sig till vecka 9 ungefär.

  • EMSAAN

    I vecka 4.

    Rikliga flyttningar, ?växtvärk?s känsla i magen, ömma bröst & mer synliga blodådror på brösten.

  • Goldenwings1

    Jag kände direkt när jag blev gravid med alla mina tre barn. Strax efter ÄL. Bara en känsla. Å så lite molvärk till och från. Lätt att säga så här i efterhand, för då var jag ju inte bombsäker på vad det var jag kände ????

    Minns att jag testade med ÄL test å det visade positivt.

  • Buslur

    Jag kände av en vecka efter ÄL. Illamående, huvudvärk och ilande bröst. Plussade på BIM - 3.

    Fick missfall en vecka efter jag plussade, började blöda en onsdag. På lördagen/söndagen fick jag positiva ägglossningstest. Nu är det äl + 7 och har samma symtom som förra gången. Illamående, huvudvärk, molande värk och ilande bröst.

    Jag förstår självklart att det kan vara inbillning, andra hormoner som styr osv. Men hoppas ändå att jag mot alla odds hade ägglossning samma vecka som mitt missfall och kanske plussar om en vecka igen...

Svar på tråden Graviditetssymptom hur tidigt och vad hade ni för symptom?