• Molker93

    Lyft nikotinpåsar - hjälp!

    Jag försöker sluta röka med hjälp av nikotinpåsar, och kör märket lyft med smaken mint. Problemet är att den svider som satan under läppen. Någon som har tips på att få det att sluta svida? Kanske finns nåt annat märke som är bättre? Tips om att sluta undanbedes.

  • Svar på tråden Lyft nikotinpåsar - hjälp!
  • Litenmenhård

    Testa en annan sort eller lägg den på den andra sidan. . Hur länge har du kört med nikotinpåsar? Det kan svida i början.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Molker93
    Litenmenhård skrev 2021-01-11 18:38:55 följande:

    Testa en annan sort eller lägg den på den andra sidan. . Hur länge har du kört med nikotinpåsar? Det kan svida i början.


    Har kört med det en vecka ungefär. Har till och med lyckats dra på mig en blåsa på tandköttet såg jag nu... Grejen är att det definitivt hjälper med röksuget, men pallar inte förstöra munnen på köpet.
  • Litenmenhård
    Molker93 skrev 2021-01-11 18:43:27 följande:
    Har kört med det en vecka ungefär. Har till och med lyckats dra på mig en blåsa på tandköttet såg jag nu... Grejen är att det definitivt hjälper med röksuget, men pallar inte förstöra munnen på köpet.
    Ok, ja, med mint kan det vara så. Jag skulle testa en annan sort som inte är mint.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Gameofthrones

    Kan du inte trappa ner med ciggen? Exempelvis.

    Ett pkt om dagen när det har hårt sju dgr (en vecka) trappa ner till 10 cigg om dagen veckan efter det 5 cigg om dagen efter det 3 cigg och den där morgonciggem det tog ett tag. Nu idag kan jag ta en cigg utan att känna behov utav beroende.

    Jag tror inte på gå ifrån nikotin till ett nikotin.

    Jag vet vad du menar det svider under läppen. Prova annat? Göteborgs rapè mini? Onico (fri från nikotin) ta Lyft i en prick i såfall. Svagt.

    För mig hjälpte nertrappningen.

  • Gameofthrones

    Lakrits är ngt som är poppis. KALIBER LAKRITS.

  • Gameofthrones

    Mint kan svida lite har jag för mig prova Yropical Breeze, Lyft Lakrits

Svar på tråden Lyft nikotinpåsar - hjälp!