• Anonym (Lina)

    Kvinna i heterorelation men vill ha kvinnor

    Hej,

    Jag är bisexuell men stark dragning till kvinnor. Mer än till män faktiskt men nu råkar jag ha en manlig sambo och barn.

    Har tankar kring om monogami verkligen är rätt för mig då jag nog alltid kommer att längta efter kvinnor.

    Min man vill inte veta av något sånt och säger att då blir det skilsmässa.

    Jag funderar därför på att skaffa mig en älskarinna.

    Men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga.

    Fler kvinnor som går i dessa tankar?

    Man hör ju ständigt om män som vänsterprasslar med andra kvinnor.

    Bi-kvinnor i relation men män, hur löser ni era begär?

  • Svar på tråden Kvinna i heterorelation men vill ha kvinnor
  • Anonym (L)

    Suck..

    Gör slut! Det rätta är i alla fall INTE att vara otrogen och gå bakom ryggen på din partner. Jag är också bisexuell men när jag är i en relation så längtar jag inte efter det andra könet. Inte det minsta. Är jag i en relation så vill jag bara ha min partner, ingen annan.

    Skulle verkligen aldrig komma på tanken att vara otrogen heller. Gör slut om du nu känner såhär.

  • Anonym (Bulle)

    Min pojkvän får se på och vara med på ett hörn när jag har sex med kvinnor. Kanske han skulle tycka det är läckert om det är en gemensam grej ?

  • Anonym (sådär)
    Anonym (Lina) skrev 2021-01-12 17:35:06 följande:

    Hej,

    Jag är bisexuell men stark dragning till kvinnor. Mer än till män faktiskt men nu råkar jag ha en manlig sambo och barn.

    Har tankar kring om monogami verkligen är rätt för mig då jag nog alltid kommer att längta efter kvinnor.

    Min man vill inte veta av något sånt och säger att då blir det skilsmässa.

    Jag funderar därför på att skaffa mig en älskarinna.

    Men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga.

    Fler kvinnor som går i dessa tankar?

    Man hör ju ständigt om män som vänsterprasslar med andra kvinnor.

    Bi-kvinnor i relation men män, hur löser ni era begär?


    Ok, så kort sagt... när du är missnöjd med en överenskommelse du har med någon så tar du upp det till diskussion i syfte att få ett ja, men du ett nej så gör du som du vill ändå fast i smyg.

    Har du alltid varit såhär omogen? I så fall är ditt problem inte vad du känner för kvinnor eller män utan att du helt enkelt är för omogen för ett förhållande. brist på karaktär och ärlighet har inget med sexuell läggning att göra det har med moraliska värderingar att göra.
Svar på tråden Kvinna i heterorelation men vill ha kvinnor