• banan123

    Överraskningsfest?

    Hej! Om 5 månade fyller min man 30. Jag är lite kluven på hur jag ska fixa och fira hans dag. Varken jag eller han har många vänner. Eller ja, vänner har han men mest online via datorn. Iallafall..

    Vi har aldrig varit glada för varken festa eller dricka och dessutom är vi nästan dom ända med barn I vår krets. Min tanke var att bjuda in hans föräldrar och syster, min mamma, mormor och mina syskon och kanske 2-3 av mannens kompisar?

    Vi kommer då vara hos min mamma då hon har hus och trädgård (och vi utgår från att man kan vara fler än 8 i juni och att corona nästan är borta annars blir de ingen fest såklart)

    Massa mat och efterrätt, umgås och bara ha trevligt.. kan detta vara något? Har någon något att tillägga? Hur gjorde ni på er 30 års kalas? Detta är då tänkt som en överraskning..

    Tack så länge :)

  • Svar på tråden Överraskningsfest?
  • ElaineBenes

    Du känner ju din man bäst, men skulle han uppskatta det då?

    Jag skulle bli jättebesviken om min man hade en överraskningsfest för mig eftersom jag förutsätter att han vet att jag inte skulle gilla det.

    Nu var vi inte ett par när jag fyllde 30, men hade ingen fest alls. Hade nog ett firande med familjen bara med typ kaffe och tårta.

  • banan123
    ElaineBenes skrev 2021-01-13 14:33:01 följande:

    Du känner ju din man bäst, men skulle han uppskatta det då?

    Jag skulle bli jättebesviken om min man hade en överraskningsfest för mig eftersom jag förutsätter att han vet att jag inte skulle gilla det.

    Nu var vi inte ett par när jag fyllde 30, men hade ingen fest alls. Hade nog ett firande med familjen bara med typ kaffe och tårta.


    Ja men de tror jag han skulle gillat... Han träffar inte sina vänner så ofta så de hade han nog blivit glad över. Och han är väldigt glad för min familj och super glad för mat ???? bara rädd att han ska tycka att de är lite "tråkig" fest fast att jag vet att han varken förväntar sig eller "bryr" sig om sin födelsedag.
  • Anonym (I)

    Orka planera så långt innan. Typ ett halvår ju

Svar på tråden Överraskningsfest?