• Anonym (Anony­m)
    Thu 14 Jan 2021 12:55
    361 visningar
    3 svar
    3
    361

    En till fråga till dig som är bisexuell. Vilket kön tänder du mest på? Eller är det 50/50?

    En till fråga till dig som är bisexuell!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En till fråga till dig som är bisexuell. Vilket kön tänder du mest på? Eller är det 50/50?
  • Anonym (Yy)
    Thu 14 Jan 2021 13:44
    #1

    Jag är en kvinna. Har länge funderat på om jag är hetero eller bi men har kommit fram till att jag är bi.

    Jag fantiserar ofta om sex med kvinnor och kan ofta tycka att kvinnor är snyggare än män, om de är sminkade och fixade. Kvinnor utan smink är sällan snygga, då är män snyggare. Rent generellt. Jag blir väldigt upphetsad när jag fantiserar om kvinnor och kan tycka att kvinnor ofta är väldigt sexiga. Det finns även många snygga män, såklart.

    Det är dock oftast män jag vill ha sex med på riktigt och måste jag välja mellan sex med en otroligt snygg man eller en otroligt snygg kvinna så skulle jag välja mannen. Har aldrig ens haft sex med en kvinna så det är inte ens säkert att jag skulle gilla det i verkligheten men jag är öppen för att ha sex med en kvinna. Kan vara så att jag tänder mer på kvinnor i fantasin och när jag tittar på dem än när jag är väl är intim med dem på riktigt.

    Jag myser mycket hellre med en man. Kramar hellre en man, kysser hellre en man och hånglar hellre med en man. Vad gäller det romantiska så har jag aldrig varit kär i en kvinna men skulle nog absolut kunna bli det men det är nog svårare för mig att bli kär i en kvinna än i en man. Det skulle krävas mer.

  • Anonym (Yy)
    Thu 14 Jan 2021 13:45
    #2

    För mig faller alltså rösten på män. Jag tänder mest på män.

  • Litenm­enhård
    Thu 14 Jan 2021 15:19
    #3

    Jag tänder mest på kvinnor, men en go man är aldrig fel!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden En till fråga till dig som är bisexuell. Vilket kön tänder du mest på? Eller är det 50/50?