• Thess85

    Någon som haft denna känslan?

    4 dagar efter äl hade jag massa små stick vid vänster äggstock. Kom till och från under två dagar.

    Efter det har jag haft som att det spänt och känts tungt över livmodern kan också vara över urinblåsan. Känns lixom dom när man e kissignödig.

    Inte gjort direkt ont men obehagligt.

    Går lite ner i låren emellanåt.

    Jag va helt säker på att jag fått uvi och va precis hos läkaren men alla prover såg fina ut.

    Dock frågade läkaren mig flera gånger om jag va gravid.

    Har inte bim förrän 20/1 så omöjligt och veta och såhär tidigt borde man väl inte känna av nått?

    Någon som haft liknande känsla?

  • Svar på tråden Någon som haft denna känslan?
  • Thess85
    Goldenwings1 skrev 2021-01-16 16:02:36 följande:

    Har haft känningar sedan strax efter ÄL, molvärk till å från å en känsla av att vara gravid. BIM 24 Jan.


    Detta jag har är inte molvärk, haft det också nån dag.

    Utan det mer spänner mellan benen.

    Jag har bim 21 januari så bara och vänta och se :)
  • Goldenwings1

    Ja, vi får vänta och se ????

    Jag har känt på mig att jag varit gravid precis efter ÄL med mina tre barn. Men det är ju lätt att säga med facit i hand ???? Nu är jag inte lika säker ????

  • Thess85
    Goldenwings1 skrev 2021-01-17 16:43:24 följande:

    Ja, vi får vänta och se ????

    Jag har känt på mig att jag varit gravid precis efter ÄL med mina tre barn. Men det är ju lätt att säga med facit i hand ???? Nu är jag inte lika säker ????


    Ja den känslan har jag också haft när jag varit gravid förr, känner inte riktigt den nu
  • Thess85
    Heily skrev 2021-02-17 08:17:28 följande:

    Hur har det gått TS?


    Blev inget i januari

    Hade bim igår och ingen mens än.

    Testsde negativt bim-1.

    Har ömma bröst och mensvärk som alltid innan mens men nu också torr i munnen och det va jag med min dotter också pga graviditetsdiabetes.

    Men har haft samma konstiga tryck över livmodern även denna gång.
Svar på tråden Någon som haft denna känslan?