• The worrying kind

    Träffa polsk tjej

    Hej!

    Hoppas ja kan få seriöst tipps utan dömande!

    Jag har träffat på polska tjejer några gånger och tycker dom verkar vara väldigt trevliga o jordnära.

    Tyvärr så är datesidor i Sverige helt hopplöst som kille, sjukt dryga brudar som nog lever i drömmarnas land och verkar tro att de kan få vem som helst, inte så konstigt kanske då de flesta får sjukt mycket uppmärksamhet, för killar raggar på allt som rör sig verkar de som.

    Jag ser helt ok ut, tränar, har bra jobb, helt ok ekonomi, ett fint hem och vuxet barn, har lätt för att föra mig och är social.

    Men det är liksom helt omöjligt o få kontakt på typ tinder.

    Är det någon som har tipps på bra sidor för o träffa tjejer från polen?

    Testat o googla men det är bara massa porrsidor o högst tveksamma förslag ja hittar!

    Vill träffa en helt normal tjej som ja förhoppningsvis kan bygga en framtid med kärlek o respekt.

    Snälla lämna hatkomentarer någon annan stans, jag har en mamma, en syster och en dotter så ja vet o behandla en kvinna med respekt o kärlek.

  • Svar på tråden Träffa polsk tjej
  • Anonym (hmm)

    Vet ingen datingsajt  en om du använder appar som tinder, och ställer in din adress som att du bor i polen, så får du förslag från det området :)

    Det fungerade i varje fall när jag och min vän var utomlands, i och för sig hade vi våra svenska mobiler, men hon ställde in sin adress till stockholm och tydligen hittade sin livs kärlek sådär..

    Jag höll mig till det lokala =) 

    Alternativt, ta en resa till polen några gånger försök att inte ha bråttom så du inte råkar få någon oärlig.. men med tid utan stress kan du hitta någon i person.. börja med att åka dit på semester då och då, skaffa ett gymkort kanske, prova på vardagsaktiviteter.. vem vet hur du träffar henne 

    Ta en kurs i att lära dig polska. 

Svar på tråden Träffa polsk tjej