• Anonym (OroligMan)

    Vad händer med min fru?!

    Hej!

    Min fru har blivit helt till sig med en väninna hon träffat på jobbet. De ses på helger och min fru är inte hemma förrän 04-05 på morgonen. Vi har två småbarn som är 3 och 5 är gamla. Vårt sexliv har varit noll i flera år. De umgås hela tiden och pratar och pratar. De sitter i väninnans bil i 12-14 timmar i sträck och bara pratar...

    De har även tatuerar sig precis vid brösten tillsammans och nu senast pratar de även om att de båda vill göra rejäla bröstförstoringar (gå från typ liten B kupa till F/G kupa).

    Vad är det som händer? Är det en 40 års kris som min fru går in i? Hon är 35 år gammal...

    Jag läste ett av min frus whatsapp meddelanden till henne där min fru skrev att ?När ingen vet så gör jag ????????????...

    Vad kan det betyda?

    Jag är orolig...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-01-15 15:27
    Med alla frågetecken: det ska vara så här hon skrev ??????????

  • Svar på tråden Vad händer med min fru?!
  • Anonym (FYI)

    Ser inget annat än frågetecken...

    Tror du att de har en relation eller nåt? Jag tycker det verkar som två tjejkompisar bara. Men livskris, sure. Man går inte och gaddar sig och funderar på att förstora brösten i den åldern, det känns mer som att de gör en massa yolo-grejer som nån slags sista "vi ÄR unga, så det så!!"-revolt. Herregud...

    Men prata med din fru om att hennes bröst är perfekta som de är och förklara att du är orolig för riskerna det för med sig, det finns många komplikationer man kan få, förutom att det kan bli hur fult som helst. Det finns många kvinnor som fått sina bröst förstörda på det sättet, för resten av livet!

    Och om hon sätter hälarna i marken kan du diskutera storleken istället. Med F/G följer också garanterat ryggproblem och hon kommer inte se riktigt klok ut i den storleken med sin kropp! Har hon B-kupa annars så räknar jag med att hon inte har så det passar ihop. Ni kanske kan hitta en kompromiss kring en C-kupa istället, för det ser åtminstone nästan naturligt ut. Vilket också är en sak, hon kommer se helt sjuk ut med mega-tuttar F/G, du skulle kunna berätta hur det kommer att påverka din syn på henne och din relation. Och har ni ens råd?

  • Anonym (OroligMan)

    Ingen lesbisk relation men de har en oerhört stark relation. De kramas jämnt (väldigt intensivt). De tar selfies på varandra när de är nära och bara har underkläder på sig. Men de är två tjejkompisar som är otroligt nära. Umgås hela tiden, kan inte ta sig ifrån varandra. Jag vaknar av att min frus mobil låter mitt i natten och då låtsas jag sova, jag ser då hur hon skriver på whatsapp, hon ler och putar med läpparna som hon aldrig gör annars, hon rör på tårna och korsar benen kors och tvärs och ser ut av att njuta... Jag vet att det är väninnan som skriver och ingen annan...

    Jag har också sett att hennes väninna skriver massa erotiska noveller som hon skickar till min fru. Och min fru verkar älska det... Har bara lyckats smygtitta på någon men det är väldigt mycket sex...

    Min fru går även in på många olika kvinnors instagram (utländska) som har enorma silikonbröst och läser deras bloggar etc etc.

    Jag är väldigt orolig och jag känner att vårt förhållande snart lider mot ett slut...

  • Anonym (FYI)
    Anonym (OroligMan) skrev 2021-01-15 16:12:02 följande:

    Ingen lesbisk relation men de har en oerhört stark relation. De kramas jämnt (väldigt intensivt). De tar selfies på varandra när de är nära och bara har underkläder på sig. Men de är två tjejkompisar som är otroligt nära. Umgås hela tiden, kan inte ta sig ifrån varandra. Jag vaknar av att min frus mobil låter mitt i natten och då låtsas jag sova, jag ser då hur hon skriver på whatsapp, hon ler och putar med läpparna som hon aldrig gör annars, hon rör på tårna och korsar benen kors och tvärs och ser ut av att njuta... Jag vet att det är väninnan som skriver och ingen annan...

    Jag har också sett att hennes väninna skriver massa erotiska noveller som hon skickar till min fru. Och min fru verkar älska det... Har bara lyckats smygtitta på någon men det är väldigt mycket sex...

    Min fru går även in på många olika kvinnors instagram (utländska) som har enorma silikonbröst och läser deras bloggar etc etc.

    Jag är väldigt orolig och jag känner att vårt förhållande snart lider mot ett slut...


    Ok, jag tar tillbaka. De flörtar definitivt med varandra. Hur skulle du hantera det här om det var en man hon höll på så med?

    Du måste så klart prata med henne eftersom du mår dåligt. Fundera på vad du vill ha ut av framtiden först.
  • Tukt

    Vad de har är ju svårt att sia om. Men hur är betydligt enklare. För jag tycker din fru uppvisar ett tämligen omoget beteende när hon blir så pass besatt.
    Det är väl ungefär precis här det är läge för en familjeterapeut så det inte barkar i väg än mer. Det går nog rädda eran relation, men fortsätter det är det tveksamt.

  • Anonym (Tess)

    Skulle tippa på att den här kompisen är singel och nu vill hon värva din fru till singellivet. Din fru verkar dessutom lägga mer energi och tid på kompisen än sin familj så skulle jag gissa kommer hon nog snart ta upp en separation.

  • Tecum

    Om ert sexliv är noll och hon är så besatt av väninnan, varför tror du inte att de har ett förhållande? Eller har varsin älskare? Att skriva sexnoveller till varann är inte direkt en naturlig del av vänskap...

    Men med tanke på hennes ointresse för dig på olika plan, är det inte lika bra att ni separerar?

  • Anonym (Loppan)
    Anonym (OroligMan) skrev 2021-01-15 15:26:36 följande:

    Hej!

    Min fru har blivit helt till sig med en väninna hon träffat på jobbet. De ses på helger och min fru är inte hemma förrän 04-05 på morgonen. Vi har två småbarn som är 3 och 5 är gamla. Vårt sexliv har varit noll i flera år. De umgås hela tiden och pratar och pratar. De sitter i väninnans bil i 12-14 timmar i sträck och bara pratar...

    De har även tatuerar sig precis vid brösten tillsammans och nu senast pratar de även om att de båda vill göra rejäla bröstförstoringar (gå från typ liten B kupa till F/G kupa).

    Vad är det som händer? Är det en 40 års kris som min fru går in i? Hon är 35 år gammal...

    Jag läste ett av min frus whatsapp meddelanden till henne där min fru skrev att ?När ingen vet så gör jag ????????????...

    Vad kan det betyda?

    Jag är orolig...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-01-15 15:27

    Med alla frågetecken: det ska vara så här hon skrev ??????????


    Ännu en trolltråd... ge dig nu Josef .
  • Anonym (Jeppe)

    Se upp, låter som ett tecken på att hon vill starta ett nytt kapitel i livet och kanske utan dig. Vet av egen erfarenhet.

  • Anonym (Jeppe)

    ..Och ja, låter som en tidig 40-årskris. Som jag skrev så blev min sambo likadan. Hon var värdens bästa mamma och klädde sig fint och betedde sig normalt. Men i samband med att hon fyllde 30 förändrades hon från en dag till en annan och började gå ut och festa, bytte helt umgänge och klädde sig i utmanande kläder. Det slutade med att hon opererades brösten och dumpade mig, barnets pappa.

  • Faile
    Anonym (OroligMan) skrev 2021-01-15 16:12:02 följande:

    Ingen lesbisk relation men de har en oerhört stark relation. De kramas jämnt (väldigt intensivt). De tar selfies på varandra när de är nära och bara har underkläder på sig. Men de är två tjejkompisar som är otroligt nära. Umgås hela tiden, kan inte ta sig ifrån varandra. Jag vaknar av att min frus mobil låter mitt i natten och då låtsas jag sova, jag ser då hur hon skriver på whatsapp, hon ler och putar med läpparna som hon aldrig gör annars, hon rör på tårna och korsar benen kors och tvärs och ser ut av att njuta... Jag vet att det är väninnan som skriver och ingen annan...

    Jag har också sett att hennes väninna skriver massa erotiska noveller som hon skickar till min fru. Och min fru verkar älska det... Har bara lyckats smygtitta på någon men det är väldigt mycket sex...

    Min fru går även in på många olika kvinnors instagram (utländska) som har enorma silikonbröst och läser deras bloggar etc etc.

    Jag är väldigt orolig och jag känner att vårt förhållande snart lider mot ett slut...


    Tycker du ska sluta läsa på sexnovell.nu  Det är inte bra för dig, uppenbarligen. 
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Anonym (OroligMan)
    Anonym (Jeppe) skrev 2021-01-16 00:30:18 följande:

    ..Och ja, låter som en tidig 40-årskris. Som jag skrev så blev min sambo likadan. Hon var värdens bästa mamma och klädde sig fint och betedde sig normalt. Men i samband med att hon fyllde 30 förändrades hon från en dag till en annan och började gå ut och festa, bytte helt umgänge och klädde sig i utmanande kläder. Det slutade med att hon opererades brösten och dumpade mig, barnets pappa.


    Det känns inte bra alls...

    I bilen (när jag kör och hon tror att jag har ögonen på vägen fast jag småsneglar på henne) så tar hon massa selfies med mobilen och putar med läpparna. Hon använder extremt mycket smink (lipgloss, läppstift etc).

    Jag har även märkt saker på kvällarna - hon säger alltid att hon vill ha en timme egentid för sig själv helt i fred efter att barnen har somnat (mellan 22-23). Då vill hon att jag går ned i källaren och håller på där eller dylikt.

    Jag har smygit upp och tittat och sett att hon tar på sig massa nya kläder hon köpt, hon tar två stora bollar och stoppar under tröjan/toppen så det ser ut så att hon har extremt stora bröst och så tar hon massa selfies på nätterna innan hon ska sova.

    Jag är riktigt orolig alltså. Vad händer egentligen?
  • Anonym (OroligMan)
    Faile skrev 2021-01-16 01:57:26 följande:
    Tycker du ska sluta läsa på sexnovell.nu  Det är inte bra för dig, uppenbarligen. 
    Vad menar du med det?
Svar på tråden Vad händer med min fru?!