• Soff

    Erfarenheter av akupunktur för att bli gravid?

    Hej därute. 


    Idag var det bim igen (9:e försöket) med tempdip, menskänningar och negativt gravtest, igen. Börjar verkligen bli uppgiven, ledsen och allt känns hopplöst, som att det aldrig kommer gå.. känns som man vill göra något för att förbättra våra chanser, men när man man inte vet varför det går så trögt vet man inte vad man ska lägga fokus på. Men jag tänkte om jag kanske ska testa akupunktur nästa försök. Skulle gärna vilja höra med er därute som har positiva (eller negativa) erfarenheter av detta? Upplevde ni att det hjälpte er? Kanske svårt att veta egentligen.. men berätta gärna. 

  • Svar på tråden Erfarenheter av akupunktur för att bli gravid?
  • Moder1

    Jag har pcos och fick akupunktur för att hjälpa ägglossningen på traven, jag åt även pergotime men det blev en bebis. Vilket av det som hjälpte mest vet jag inte

  • Soff
    Moder1 skrev 2021-01-15 20:54:05 följande:

    Jag har pcos och fick akupunktur för att hjälpa ägglossningen på traven, jag åt även pergotime men det blev en bebis. Vilket av det som hjälpte mest vet jag inte


    Okey! Tack för ditt svar! Jag har dock inte problem med ägglossning, men kanske kan akupunktur göra nytta ändå..
Svar på tråden Erfarenheter av akupunktur för att bli gravid?