• Anonym (Vixen)

    Frikort?

    Vad är dina tankar kring frikort?

    Har du eller din partner frikort?

    Har ni någon gång använt ett frikort eller är det mest en kul grej att ha?

    Finns det särskilda regler för ett frikort? Typ att det måste vara en känd person eller liknande?

    Mvh,

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Frikort?
  • Anonym (Aldrig tänkt tanken)

    Vi har aldrig diskuterat frikort...?måste nog göra det!

    Jag är mer utlevande, vågat och sugen att testa saker. Han mer löttgenerad och precis börjat utveckla sin smak och intressen runt sex.

    Han har nog aldrig tänkt tanken, inte jag heller. Men kan bli läckert samtal...

    Själv då?

  • Anonym (Längtar)

    Frugans yngre syster, det vore ett utmärkt frikort!

  • Anonym (I)

    Ja det har vi, två kändisar svenska men som vi aldrig kommer ha en chans på ändå he he

  • Nyfinaparet

    Vi båda har varsitt frikort. Men än så länge har ingen av oss använt de. Inga regler för våra frikort utan fritt fram om de tillfällen ges


    Är ett par
  • Anonym (Vixen)
    Nyfinaparet skrev 2021-02-09 10:10:44 följande:

    Vi båda har varsitt frikort. Men än så länge har ingen av oss använt de. Inga regler för våra frikort utan fritt fram om de tillfällen ges


    Är det kända eller okända personer ni har som frikort? Alltså är de kända för allmänheten eller bara för er?
  • Pilsner
    Anonym (kohw) skrev 2021-02-09 10:19:37 följande:

    Jag har många frikort då jag gör egna.


    Självtillverkade räknas snarare som urkundsförfalskning.
  • Anonym (Vixen)
    Pilsner skrev 2021-02-09 16:51:15 följande:

    Självtillverkade räknas snarare som urkundsförfalskning.


    Och när man använder de, brukande av falsk urkund.
  • Anonym (Bagarn)

    Löjligt överhuvudtaget hela grejen med frikort

  • Nyfinaparet
    Anonym (Vixen) skrev 2021-02-09 16:45:08 följande:

    Är det kända eller okända personer ni har som frikort? Alltså är de kända för allmänheten eller bara för er?


    De är svenska kändisarna som vi har som frikort. Hade ju varit roligare att haft frikort på några "vanliga" personer och så. Några vi kan springa på lättare. Men vi får se de kanske kommer
    Är ett par
  • Anonym (Vixen)
    Nyfinaparet skrev 2021-02-13 12:49:54 följande:

    De är svenska kändisarna som vi har som frikort. Hade ju varit roligare att haft frikort på några "vanliga" personer och så. Några vi kan springa på lättare. Men vi får se de kanske kommer


    Ja, såklart minskar chansen eller risken att få utnyttja sitt frikort om det är en kändis. Men jag tänker att bara vetskapen om att partnern har ett frikort är lite kul i sig.
  • Tukt

    Ett frikort är ju oftare lättare om det gäller en sak, en upplevelse, än en fysisk person.

  • Tukt

    Ett frikort är ju oftare lättare om det gäller en sak, en upplevelse, än en fysisk person.

  • Anonym (Hmm)

    Min gumma vet inte om det men jag har en hel kortlek med frikort, hahaha

  • Anonym (ooo)

    Vi har prata om det mest som något vi gapskrattar åt. Sånt som brukar dyka upp i  romantiska komedier osv. 
    Inga av oss är intresserad att på riktigt ha en sån lista. 

    Däremot tycker jag att om folk har det så ska det vara typ kändisar, inte grannen eller expediten på Ica eller barnens lärare. 

  • Anonym (ooo)
    Anonym (Vixen) skrev 2021-02-13 13:31:23 följande:
    Ja, såklart minskar chansen eller risken att få utnyttja sitt frikort om det är en kändis. Men jag tänker att bara vetskapen om att partnern har ett frikort är lite kul i sig.
    varför är det kul? 
  • Anonym (Vixen)
    Anonym (ooo) skrev 2021-02-13 14:41:48 följande:

    varför är det kul? 


    Man kan ge kommentarer om frikortet dyker upp i rutan. Jag skulle säga att det är mer kul än tråkigt i alla fall.
  • Nyfinaparet
    Anonym (Vixen) skrev 2021-02-13 16:06:37 följande:

    Man kan ge kommentarer om frikortet dyker upp i rutan. Jag skulle säga att det är mer kul än tråkigt i alla fall.


    Kan bara hålla med. Jobbar kompisar hade var mer spännande frikort. Kan bli riktigt kul då
    Är ett par
Svar på tråden Frikort?