• Anonym (Tinder anonym?)

Tinder anonym med namn?

Använder man alias eller sitt riktiga namn på Tinder?

Helt anonym är man ju förstås inte då man lägger ut kort på sig själv. Men måste ens namn synas. Sen förstår jag att det kanske för den händiga är lätt att bildgooglas fram vem man är utifrån ens profilbild.

Som ensam husägare känner jag mig inte riktigt trygg med att lämna ut mig. Minns att jag för ett antal år sedan pratade lite lätt över nätet med någon som sedan var snabb på att gräva fram mitt telefonnummer och ringde mig trots att jag inte velat lämna ut sånt. Och inte nog med det. Personen körde och ställde sig utanför mitt hus och ringde för att fråga om han inte fick hälsa på.. 

Så sånt vill man inte råka ut för igen.

• Svar på tråden Tinder anonym med namn?
  • Anonym (ak)

på tinder är man enbart ute efter sex och då kan du lika gärna skaffa bodycontact, går ut på sex det med, men där är du mer anonym.

• Anonym (Tinder anonym?)
    Anonym (ak) skrev 2021-01-16 18:15:00 följande:
    på tinder är man enbart ute efter sex och då kan du lika gärna skaffa bodycontact, går ut på sex det med, men där är du mer anonym.
    Fast jag känner flera som blivit tillsammans via just dem. Och de som endast är ute efter sex går väl ofta rätt snabbt att identifiera? Speciellt nu vid Corona är det ju inte tal om att träffas speciellt fort. Har visserligen bara varit med på Norrlandskontakten för typ 15 år sedan. Om än jag inte kan påstå att jag var speciellt aktiv där. Och killar kunde redan då komma fram till mig på krogen och säga att de sett mig där.. Hm nät dejting är nog ändå inget för mig. Blir stressad bara av att folk väntar på svar över nätet.
  • Pinotage
    Anonym (ak) skrev 2021-01-16 18:15:00 följande:

95% i min ålder skriver att dom är ute efter något seriöst .....
  • mammaåten

Förnamnet är det som man använder.

Har man plus kan man hitta på ett eget tror jag

Svar på tråden Tinder anonym med namn?