Lite sperma?
Dom tidigare killarna jag legat med har kommit rätt så mycket. Känner deras orgasm tydligt och det pulserar och kuken blir extra hård och efteråt rinner det ut ganska mkt sperma. Går inte att missa. Men min nuvarande kille har så lite sperma att det rinner inte ut nåt. När jag känner i fittan är det lite extra blött o kladdigt, men kan ju lika gärna vara jag eller friktionen? Det pulserar inte så mycket. Har frågat om han kom o han säger att han gjorde det. Men det är alltid såhär lite och vi har varit tsm 2 år. Även när vi inte haft sex på 2 veckor är det såhär lite. Kan det vara så att han fejkar orgasm? Dock slaknar kuken direkt och svårt att få upp den, så borde ju tyda på att han kommit? Kan det vara så att han inte är så kåt på mig? Och inte tycker det är så skönt?? Så hans orgasmer blir så svaga? Eller kan de vara att han alltid haft såhär lite hela sitt liv som sexuellt aktiv.
Killar en fråga till er, har ni mer utlösning ju kåtare ni är? Eller desto skönare det är? Eller hänger inte mängden sperma ihop med hur skönt det är? Tacksam för svar för känner mig ganska dålig om det är så att han inte har de bra :( då jag verkligen gör allt för han i sängen, oralt vaginalt och analt