• Anonym (Undrande)

Lite sperma?

Dom tidigare killarna jag legat med har kommit rätt så mycket. Känner deras orgasm tydligt och det pulserar och kuken blir extra hård och efteråt rinner det ut ganska mkt sperma. Går inte att missa. Men min nuvarande kille har så lite sperma att det rinner inte ut nåt. När jag känner i fittan är det lite extra blött o kladdigt, men kan ju lika gärna vara jag eller friktionen? Det pulserar inte så mycket. Har frågat om han kom o han säger att han gjorde det. Men det är alltid såhär lite och vi har varit tsm 2 år. Även när vi inte haft sex på 2 veckor är det såhär lite. Kan det vara så att han fejkar orgasm? Dock slaknar kuken direkt och svårt att få upp den, så borde ju tyda på att han kommit? Kan det vara så att han inte är så kåt på mig? Och inte tycker det är så skönt?? Så hans orgasmer blir så svaga? Eller kan de vara att han alltid haft såhär lite hela sitt liv som sexuellt aktiv.

Killar en fråga till er, har ni mer utlösning ju kåtare ni är? Eller desto skönare det är? Eller hänger inte mängden sperma ihop med hur skönt det är? Tacksam för svar för känner mig ganska dålig om det är så att han inte har de bra :( då jag verkligen gör allt för han i sängen, oralt vaginalt och analt

• Svar på tråden Lite sperma?
  • Anonym (Clueless)

Tryck i honom folsyra och zink så ska du få se på stor sats. Eller mycket större ialllafall. Utpumpandet sker ju under längre tid då, vilket säkert är skönare. Men vet inte kopplingen utlösning/orgasm till ejakulation dock, är kvinna.

• Anonym (Jill)

Han kanske runkar mycket? Eller är han äldre än dina tidigare killar?

• Anonym (Hur många kulor?)

Det kan ju helt enkelt vara så att han inte producerar särskilt stor mängd spermier av någon anledning. Precis som med skillnader på storlekar lär ju det variera mellan olika män.
    I mitt fall så skadade jag en testikel som barn vilket gör att bara en av mina producerar några spermier. Således ha jag en mindre sprut än normal (tror jag iallafall).

• Anonym (Eunuck)
    Anonym (Hur många kulor?) skrev 2021-01-17 23:02:25 följande:

Det kan ju helt enkelt vara så att han inte producerar särskilt stor mängd spermier av någon anledning. Precis som med skillnader på storlekar lär ju det variera mellan olika män.
    I mitt fall så skadade jag en testikel som barn vilket gör att bara en av mina producerar några spermier. Således ha jag en mindre sprut än normal (tror jag iallafall).

Det där stämmer inte. Typ 99% av sperman är inte spermier utan nån annan form av vätska som inte produceras i pungen. Fick det förklarat för mig när jag genomgick vasektomi (sterilisering). På mig har de kapat sädesledarna så inga spermier kommer fram men lika stor sats för det.
    Jag tycker det är stor skillnad på om man har haft sex/stimulans länge. Kör jag en timme o sprutar sen blir det mkt mer än vid en snabbis. Som att det byggs upp inuti där, pumpas fram på nåt sätt

• Anonym (Ja)

Testiklarna producerar onte sädesvätska. Det gör prostatan. Mängden sädesvätska är individuell.

Om man inte haft utlösning på ett tag så kan mängden bli större.

• Anonym (S)

Den man jag har sex med just nu (eller vårt ?KK-förhållande? passar inte hans ?tidsschema så jag har tröttnar & dumpat) skulle nu men senast få hans en avsugning & fick även tillåtelse att spruta i halsen. Jag kände ingenting...

Varje gång jag hjälpt till att klä av honom & börjar suga så brukar han redan vara hård & är rejält fuktig: försatsen eller? Han är i min ålder (40+).

Jag känner aldrig när han sprutar i mig heller (utan kondom). Jag är ganska tight & brukar dessutom knipa rytmiskt för att förhoppningsvis få uppleva en andra vaginal orgasm (får bara av klitoris stimuleras), men är jag kåt så behövs ?extra? precis), men det men det enda jag känner är när han tränger in, det gör ont. Förmodligen pga att den är ganska grov, men ändå under medelsnittet när det gäller storlek.

Sedan känns det som jag bara blir bedövad, inte bara när även när han tar mig riktigt hårt (som jag bett om), utan oavsett hur han knullar mig. Någon annan tjej som upplevt detta?

Jag skulle gärna vilja ha en KK som åtminstone har medelstorlek (så den får plats i min lilla mun, eftersom jag älskar att suga ), men så jag verkligen får veta hur det känns att bli ordentligt fylld och även känner när killen får utlösning.

Men jag tänder nästan alltid enbart på män i ålder 25-35 & 35 är nästan 10 år äldre än mig och jag är ingen skönhetsdrottning precisa...

• Anonym (Ja)
    Anonym (S) skrev 2021-01-18 00:29:48 följande:

Den man jag har sex med just nu (eller vårt ?KK-förhållande? passar inte hans ?tidsschema så jag har tröttnar & dumpat) skulle nu men senast få hans en avsugning & fick även tillåtelse att spruta i halsen. Jag kände ingenting...

Varje gång jag hjälpt till att klä av honom & börjar suga så brukar han redan vara hård & är rejält fuktig: försatsen eller? Han är i min ålder (40+).

Jag känner aldrig när han sprutar i mig heller (utan kondom). Jag är ganska tight & brukar dessutom knipa rytmiskt för att förhoppningsvis få uppleva en andra vaginal orgasm (får bara av klitoris stimuleras), men är jag kåt så behövs ?extra? precis), men det men det enda jag känner är när han tränger in, det gör ont. Förmodligen pga att den är ganska grov, men ändå under medelsnittet när det gäller storlek.

Sedan känns det som jag bara blir bedövad, inte bara när även när han tar mig riktigt hårt (som jag bett om), utan oavsett hur han knullar mig. Någon annan tjej som upplevt detta?

Jag skulle gärna vilja ha en KK som åtminstone har medelstorlek (så den får plats i min lilla mun, eftersom jag älskar att suga ), men så jag verkligen får veta hur det känns att bli ordentligt fylld och även känner när killen får utlösning.

Men jag tänder nästan alltid enbart på män i ålder 25-35 & 35 är nästan 10 år äldre än mig och jag är ingen skönhetsdrottning precisa...

Ska du kapa tråden? Starta en egen om du inte vill diskutera TS.
  • Anonym (Hur många kulor?)
    Anonym (Eunuck) skrev 2021-01-17 23:55:30 följande:

Det där stämmer inte. Typ 99% av sperman är inte spermier utan nån annan form av vätska som inte produceras i pungen. Fick det förklarat för mig när jag genomgick vasektomi (sterilisering). På mig har de kapat sädesledarna så inga spermier kommer fram men lika stor sats för det.
    Jag tycker det är stor skillnad på om man har haft sex/stimulans länge. Kör jag en timme o sprutar sen blir det mkt mer än vid en snabbis. Som att det byggs upp inuti där, pumpas fram på nåt sätt

Aha. Då har jag lärt mig något nytt.
  • Grossglanz
    Anonym (Ja) skrev 2021-01-18 00:58:30 följande:

Ska du kapa tråden? Starta en egen om du inte vill diskutera TS.

Hur kan nån som är 35 vara tio år äldre än dig om du är 40+?
  • Anonym (Eh)

Hur gammal är han? Onanerar han en del?

Jag kan komma rätt lite ibland om jag runkat mkt. Brukar ha mer när jag väntat ett tag

• Grossglanz
    Anonym (S) skrev 2021-01-18 00:29:48 följande:

Får inte ihop ditt inlägg med dim ålder osv...
  • Friger

Mängden sperma för mig beror på:
    1. Hur länge kuken blir stimulerad.
    Ju mer utdraget förlopp, desto mer sprut kommer det. Ibland kan det vara riktigt länge och då kommer det jättemycket. Vid en snabbis, betydligt mindre.

2. Hur länge sedan det var senast jag tömde.
    Det går bra att komma flera gånger på en dag men satserna blir inte lika stora. Vid riktigt intensivt arbete kommer det lite.

Det kan vara flera orsaker till varför det kommer lite för din kille. Kanske är han bara sådan. Eller så runkar han en hel del som du inte vet om. Hört att en del runkar innan dom tänkt ha sex för att inte få för tidig utlösning. Huruvida det stämmer eller ej vet jag inte.

• Anonym (Ralf)

Lite sats = mkt runk, testo behandling, vätskebrist, mineralbrist, vasektomi, ålder...

Testa: zink, magnesium, selen, folsyra, clomiphene, hcg, råa äggvitor, mkt vatten och återhållsamhet en vecka, och edging när det väl blir sex, då jävlar...

• Sk007
    Anonym (Undrande) skrev 2021-01-17 22:36:54 följande:

Killar en fråga till er, har ni mer utlösning ju kåtare ni är? Eller desto skönare det är? Eller hänger inte mängden sperma ihop med hur skönt det är? Tacksam för svar för känner mig ganska dålig om det är så att han inte har de bra :( då jag verkligen gör allt för han i sängen, oralt vaginalt och analt

För min del har mängden inget med hur skönt det är att göra. Det som spelar roll är hur lång tid som gått sedan jag sprutade och hur länge själva sexet pågår. Ju längre jag håller på och ju närmare gränsen jag kan vara, desto mer sprutar jag.

Ställer du upp på allt i sängen borde han åtminstone kunna bjuda på ett ordentligt sprut.

Svar på tråden Lite sperma?