• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Godaste läsken av dessa fyra?
  • Anonym (L)

    Lätt val, vanlig Cola. Älskar vanlig Coca Cola, har alltid gjort det. Den godaste läsken som finns, enligt mig. Vanlig Pepsi funkar, Pepsi Max funkar också men Cola Zero är inte bra alls. Är inte mycket för Zero/lightdrycker överhuvudtaget, de har oftast en konstig eftersmak som jag inte tycker om.

    Om jag vill avnjuta en god läsk eller någon annan typ av dricka så köper jag inte zero eller light, för det smakar inte gott. När jag väl köper zero/light så är det enbart för att jag inte vill pimpla i mig massor med kalorier men ändå kunna dricka något som smakar sött. Typ om jag köper en hamburgare med pommes, det är redan tillräckligt onyttigt så då tar jag oftast en zeroläsk till det, enbart för att inte få i mig ännu fler kalorier men egentligen så vill jag ha en vanlig Cola.

  • Nimzay

    Vanlig Coca Cola helt klart! Fast vanlig Pepsi kan förstås oxå vara gott ibland. Coca Cola Zero har jag aldrig smakat, och Pepsi Max gillar jag verkligen inte alls för tycker den är alldeles för sötsliskig typ.

Svar på tråden Godaste läsken av dessa fyra?