• Anonym (Cell)

    Vad är en inställning till celluliter på skinkorna?

    POLLFRÅGA TILL BILDEN: Hur tycker du att hennes celluliter påverkar skinkorna?

    Alltså, i princip alla kvinnor har väl lite cellisar runt lår och skinkor? Struntar ni i dessa, och i så fall, hur lyckas ni strunta i dem( hur tänker ni)? Eller alternativt, hur blir man av med dem?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är en inställning till celluliter på skinkorna?
  • Anonym (lillprinsen)

    ungefär samma som kvinnors inställning till män med små kukar

  • Anonym (Han Solo)

    I normala fall hade jag sagt att det ser helt ok ut. Inget jag skulle anmärka på.

    Men nu är man ju instagramskadad och rumpor är ju verkligen något kvinnor vill visa upp och tränar till förbannelse. Det är rumpor överallt och är man det minsta intresserad av träning så blir man snart blind.

    Det innebär att för mig så ser rumpan på bilden otränad och slapp ut.

    Som sagt, för 5 år sen hade jag inte tänkt på det men nu är utgångsläget att kvinnor har en tränad muskelrumpa precis i samma utsträckning som jag förväntar mig att hon borstar tänderna varje dag.

  • Anonym (Cell)
    Anonym (Han Solo) skrev 2021-01-18 09:24:05 följande:

    I normala fall hade jag sagt att det ser helt ok ut. Inget jag skulle anmärka på.

    Men nu är man ju instagramskadad och rumpor är ju verkligen något kvinnor vill visa upp och tränar till förbannelse. Det är rumpor överallt och är man det minsta intresserad av träning så blir man snart blind.

    Det innebär att för mig så ser rumpan på bilden otränad och slapp ut.

    Som sagt, för 5 år sen hade jag inte tänkt på det men nu är utgångsläget att kvinnor har en tränad muskelrumpa precis i samma utsträckning som jag förväntar mig att hon borstar tänderna varje dag.


    Men är inte många rumpor på Instagram väldigt photoshoppade och manipulerade? Dvs att folk använder filter för att få huden att se slät ut. Hur vet du vad som är äkta och vad som är fejk?

    Rumpan på bilden är inte fejkad med filter.
  • Anonym (Han Solo)
    Anonym (Cell) skrev 2021-01-18 09:27:33 följande:

    Men är inte många rumpor på Instagram väldigt photoshoppade och manipulerade? Dvs att folk använder filter för att få huden att se slät ut. Hur vet du vad som är äkta och vad som är fejk?

    Rumpan på bilden är inte fejkad med filter.


    Ja, det är möjligt att några fuskar. Men jag själv tränar ju på gym och ser rätt många muskelrumpor där, live så att säga.

    Rumpan på bilden är fin men ser inte vältränad ut. Jag tror nog att träning hade hjälpt mot celluliter om man nu tycker det är så viktigt.
  • Anonym (-)

    Skiter i bilden men generellt har jag inga problem om kvinnan har celluliter på lår och skinkor. Det hör nästan till skulle jag vilja säga.

  • Anonym (Cell)
    Anonym (Han Solo) skrev 2021-01-18 09:45:28 följande:
    Ja, det är möjligt att några fuskar. Men jag själv tränar ju på gym och ser rätt många muskelrumpor där, live så att säga.

    Rumpan på bilden är fin men ser inte vältränad ut. Jag tror nog att träning hade hjälpt mot celluliter om man nu tycker det är så viktigt.
    OK, men de flesta kvinnor (eller människor för den delen) tränar inte på gym. Och ja, du sa redan att hennes rumpa såg slapp ut.

    Men nu säger du att den är fin också. Slappa rumpor är fina alltså?
  • Anonym (K)

    Vältränade rumpor gör sig bättre på bild men de flesta killar gillar mer när det skumpar lite av att ta tjejen bakifrån ;) Naturligt är bäst.

  • Anonym (Cell)
    krille62 skrev 2021-01-18 10:08:49 följande:

    Tycker bilden visar en vacker kvinnlig rumpa.


    Så blir den vackrare av att den har celluliter? Eller spelar det ingen roll?
Svar på tråden Vad är en inställning till celluliter på skinkorna?