Postkodlotteriet
Postkodlotteriet ringde mig, direkt sa jag nej jag vill inte ha några extra lotter. och då sa han att de dragit vårt postnummer och sa t o m mitt postnummer som de dragit och blev uppmanad att skaffa 2 lotter till för att öka mina chanser då det själva lottnumret skulle dras i februari??
Det var inte grannyran men vårt nummer var alltså draget till något. Tog 2 lotter för säkerhetsskull men sen kollade jag upp och nope ingenstans är vårt postnummer draget. Ringde dem och de bara strök de 2 lotterna utan mer info eller nån förklaring.
De sa bara ja men då stryker jag dem. Sa men ni har ju dagt att mitt postnummer är draget hur kan ni göra så? Fick till svar vi stryker dina extralotter ha en bra dag.
Det här är ju tamejfan rent bedrägeri. Hur kan postkodlotteriet få fortsätta sälja lotter när de är så här falska??
Kan man anmäla dem på något sätt till lotteriinspektionen? Tyvärr har jag inte samtalet inspelat.
Nån som gått ur postkodlotteriet. Trots att jag aldrig vunnit vågar jag inte gå ur skiten.