• Ericky
    Tue 19 Jan 2021 13:08
    1480 visningar
    3 svar
    3
    1480

    Era erfarenheten av Werlabs?

    Hej, 

    Jag undrar lite vad ni har för erfarenhet av Werlabs tester? Jag misstänker att jag ligger lågt på en del vitaminer och att det bidragit till diverse symtom. Innan jag börjar med tillskott skulle jag vilja veta hur det ser ut, så att jag inte stoppar i mig sådant jag inte behöver. Funderar på Werlabs Hälsokontroll XL. 

    Vad är er erfarenhet när det gäller Werlabs? Har det varit smidigt och har det faktiskt lett till att ni kunnat göra förändringar på egen hand som bidragit till att ni mått bättre?

  • Svar på tråden Era erfarenheten av Werlabs?
  • Tue 19 Jan 2021 17:34
    #1

    Du får ju reda på om du ligger utanför normalintervallet på några värden med en kommentar från en läkare.

  • Fri 19 Feb 2021 00:41
    #2

    Har inga egna erfarenheter, men det går ju att beställa deras tester från flera apotekskedjor så jag antar att de är seriösa. Dessutom verkar testerna vara standardtester för en hel del vanliga sjukdomar.

  • Fri 19 Feb 2021 01:25
    #3

    Jag har köpt test från werlab och tycker det funkade bra för värden där det finns tydliga referensintervall som man antingen är innanför eller utanför. Men ibland kan man inte säga att ett värde är bra eller dåligt om man inte samtidigt gör andra undersökningar, och då blir werlabs svar himla svåra att förstå. Själv fick jag panik och var tvungen att boka läkarbesök för att få testresultaten förklarade för mig : )

Svar på tråden Era erfarenheten av Werlabs?