• Katela

    IVF 2021 Stockholm

    Igår började vi med första sprutorna!!
    Någon mer som börjar sin IVF resa?
  • Svar på tråden IVF 2021 Stockholm
  • Funderar81

    Inte i Stockholm då jag genomför det hela i Danmark, men ska på info om medicineringen imorgon och börjar ta sprutorna om en vecka ungefär.
    Hur reagerar du på hormonerna?

  • Katela

    Jag gjorde återföring idag!

    Sprutorna var ingen höjdare, tog 2st o dag 5 fick jag på en till så totalt 3st... hormonsvägningar dellux ???? va mest vemodig. Hur går det för dig?

  • Katela

    Jag gjorde återföring idag!

    Sprutorna var ingen höjdare, tog 2st o dag 5 fick jag på en till så totalt 3st... hormonsvägningar dellux ???? va mest vemodig. Hur går det för dig?

  • Funderar81

    Hejsan!
    Vad spännande att du fått göra återinföring redan! Lycka till med ruvartiden!!
    Hur var ägguttagningen och hur gick gårdagens procedur?

    Jag har varit på hormoner en vecka nu. Fick en sån långtidsverkande först så en enda spruta första veckan och nu två om dagen.
    Ska scannas imorgon så vet ännu inte alls om jag har några follikler och hur många i såfall.

  • Katela

    Äggplockningen var pain! Ingen trevlig upplevelse...

    Återföringen kändes inget... så nu måste jag ta vaginaltabletter 3 gånger dagligen som inte är så trevliga dom heller ???? men men... bara gilla läget. Hoppas så himla mycket att det ska få vägen för oss...

  • endotjej92

    hej ser att tråden inte uppdaterats på länge, men tänkte fråga hur har allt gått? jag påbörjade min resa igår via Stockholm IVF

  • Funderar81

    Hejsan, min ivf funkade inte.
    Chansar på en insemination nu och har planerat ett samtal på ny ivf klinik i maj.

  • endotjej92
    Funderar81 skrev 2021-04-23 23:05:57 följande:

    Hejsan, min ivf funkade inte.

    Chansar på en insemination nu och har planerat ett samtal på ny ivf klinik i maj.


    Okej hoppas det tar sig!

    Vilken klinik hade du och vilken ska du byta till :)?
Svar på tråden IVF 2021 Stockholm