• Emmadaniella

    Kan någon gissa kön? The nub theory. Vecka 13+0

    Var på kub UL idag och fick med mig bilder, finns det någon som är bra på att gissa kön enligt the nub theory? Är sååå nyfiken och ja jag vet att det inte är 100% men så roligt att spekulera när nu allt annat såg fint ut :)

    Tacksam för svar!



    [img=undefined]



    [img=undefined]

  • Svar på tråden Kan någon gissa kön? The nub theory. Vecka 13+0
  • Anonym (Flicka)

    Jag tänkte också flicka p.g.a rak nubb...

  • Emmadaniella

    Tack för svar till er båda, det var min gissning också men jag är ingen van tydare av denna teori, men ska bli kul att se om det stämmer :)

  • Anonym (J)

    Ser precis ut som mina söners nubar så därför gissar jag på pojk :). Min dotter hade en nub som pekade betydligt mer nedåt.

  • Anonym (J)
    Anonym (Flicka!) skrev 2021-01-20 20:20:19 följande:

    Definitivt en flicka!


    Intressant att du skriver så när det definitivt inte alls behöver vara definitivt en flicka.
  • Anonym (Flicka)
    Emmadaniella skrev 2021-01-20 19:57:53 följande:

    Tack för svar till er båda, det var min gissning också men jag är ingen van tydare av denna teori, men ska bli kul att se om det stämmer :)


    Jag är inte heller någon van nubbtydare kan tilläggas. Grattis till det kommande barnet oavsett!
  • Rizza89

    Så fina bilder! Vi var också på UL idag och allt såg bra ut ???? så tacksam! 12+6

    Men samtidigt väldigt nyfiken på vad det är som döljer sig där inne. Postar mina bilder här. Vad tror ni? Det är så otroligt spännande ????

  • Rizza89

    Så fina bilder! Vi var också på UL idag och allt såg bra ut ???? så tacksam! 12+6

    Men samtidigt väldigt nyfiken på vad det är som döljer sig där inne. Postar mina bilder här. Vad tror ni? Det är så otroligt spännande ????

Svar på tråden Kan någon gissa kön? The nub theory. Vecka 13+0