• Anonym (Kaffedraken)

    CB test visar först hög fertilitet sedan inget???

    Någon som varit med om liknande. Mitt CB test har spelat spratt. Jag räknar med att ha ÄL imorgon eller fredag. Tidigare test så brukar jag få östogen stegring 4-5 dagar innan, så även denna gång, men den här gången så visade testet dagen efter negativ, och även dagen därefter. Alltså bara en rund ring  Istället för hög fetilitet (östrogenstegring). 
    Någon som varit med om liknande? ÄL kan väl inte ha hoppats över, hoppas verkligen på att få glad ÄL fast gubbe imorgon eller fredag...

  • Svar på tråden CB test visar först hög fertilitet sedan inget???
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja det kan hända. Du kan läsa svar på just den här frågan och mycket mer på deras hemsida. Det är inte alltid man för max-utslag en månad. Du kommer inte att få fler glada gubbar misstänker jag, äl har redan hänt om du hade någon.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Men hur vanligt är det? Kommer jag få mens om jag inte fått ÄL? Så lustigt för söndags var det ingenting, måndags hög fertilitet och tisdag o onsdag ingenting. Jag har haft äl exakt på dag 16 varje gång i min cykel. En annnan gång fick jag aldrig hög fertilitet utan direkt max. Så konstigt det här...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Vet inte hur vanligt det är men på tre cykler hade jag så på en. Hade hög fertilitet till mensen kom, ingen ägglossning (baserat på temp).

  • Anonym (Kaffedraken)
    pandarinen skrev 2021-01-20 20:38:41 följande:

    Men hur vanligt är det? Kommer jag få mens om jag inte fått ÄL? Så lustigt för söndags var det ingenting, måndags hög fertilitet och tisdag o onsdag ingenting. Jag har haft äl exakt på dag 16 varje gång i min cykel. En annnan gång fick jag aldrig hög fertilitet utan direkt max. Så konstigt det här...


    Jag vet inte heller hur vanligt det är men det händer och inget man behöver bekymra sig för. Om du inte får maxutslag så kan du ändå ha ägglossning. Om du får maxutslag är det inte säkert att du har ägglossning.

    Du hade väl låga nivåer den här gången bara. Och man kan få max utan att stegra också :)
Svar på tråden CB test visar först hög fertilitet sedan inget???