• Megis

    Sen mens negativt test?

    Hej jag vet inte vad som händer i min kropp:( Jag har alltid haft regelbunden mens, brukar känna av att den kommer genom magsmärtor och sen när jag har mens brukar jag vara rätt förstörd. Jag och min sambo har försökt bli gravida i cirka ett år nu och i lördags skulle jag fått min mens som aldrig är sen och om den är så max en dag. Nu är jag på bim + 5 har tagit tre test som visat negativt... Har liknande mensvärk nästan hela tiden. Inatt hade jag väldigt ont, tänkte att jag skulle få mens ändå men ingenting. Nu har jag också ont men eftersom jag är "van" vid kraftiga smärtor kan jag ändå klara av dessa. Men jag fattar ingenting vad händer? Mina bröst är ömma men inte spända som jag förstår att många har? Haft huvudvärk som när man sovit för lite sedan igår.. Har någon varit med om liknande? Tacksam för alla svar :)

  • Svar på tråden Sen mens negativt test?
  • Anonym (Hejsan)

    Mensen är det enda som inte direkt kan flytta sig mer än ca 16 dagar efter ägglossning. Har du konstaterat ägglossning med temp? Är din temp varmare nu? Låter som graviditet. Jag testade inte positivt för än några dagar efter bim. Vissa testar inte positivt för än månader!!

Svar på tråden Sen mens negativt test?