• 33 årig

Kåt på äldre kvinnor

Hej,

Jag är 33 årig man som är har utländsk bakgrund. Jag blir jätte kååååt på äldre kvinnor. Jag har aldrig vågat ha se.. med en. Jag vill bara veta är det normalt att bli kåt på dem? Eller? Är ni också kåta på oss killar? Speciellt mammor som har flera barn. De är min favorita. Jag är själv gift med tjej som är 3 år äldre än mig.

Jag ser ut som 25 årig så jag har en baby face.

• Svar på tråden Kåt på äldre kvinnor
  • Anonym (kaffedraken)

Jag har alltid varit kåt på äldre kvinnor. Det verkar vara normalt. Jag är kåt på yngre kvinnor också. Det verkar vara normalt. Fast det är väldigt äckligt, tycker kvinnor.

• Anonym (Robban)

Nja...  Ni är väl inte helt normala. Men i vårt samhälle finns det plats även för dom som är lite avvikande. Så fortsätt ni att fantisera...

• Stiffy

Här finns alltid någon som verkar tycka man är sjuk eller äcklig, det är bara att vänja sig. :)

Redan som tonåring drogs jag till mogna kvinnor och när jag var 19 hade jag ett förhållande med en kvinna som var 53. Naturligtvis var det för sexet, som var mer självklart och inte så trevande. Jag som oerfaren fick uppleva mycket och hon som var aktiv tyckte antagligen att det var fantastiskt med någon som ville ligga jämt och inte behövde så mycket vila mellan gångerna. :)

Det var nog det där erfarna och ledande som eggade mig otroligt mycket.

Idag när jag själv är 47 skulle jag fortfarande inte ha något emot att vara med en mycket äldre kvinna och är otroligt nyfiken på hur sexuellt aktiv man är i 70--80-årsåldern. Men ålder är numera bara mer än siffra. Jag känner ingen speciell dragning till yngre bara för att de är yngre. Skulle jag bli atraherad av en person som var 20 och det råkade vara ömsesidigt skulle det inte spela någon roll.

Så jag tycker inte det är så konstigt. Lika som det finns unga tjejer som dras till mogna äldre män.

Hoppas du hittar någon. :)

• 21UppeVidFem

Intressant, med tanke på att du är medelålders.

• Anonym (U)
    21UppeVidFem skrev 2021-01-21 12:22:18 följande:

Intressant, med tanke på att du är medelålders.

haha Medelålders? Medelålder börjar väl ändå vid 45 tidigast. 
  • Anonym (woit)

"Age is not about year. Its about the degree of resistance you feel when confronted with new ideas"

• Stiffy
    Anonym (woit) skrev 2021-01-21 16:58:42 följande:

"Age is not about year. Its about the degree of resistance you feel when confronted with new ideas"

Åååh den där var bra, och väldigt sann. Den ska jag spara. :)
  • Anonym (meh)
    33 årig skrev 2021-01-21 11:08:51 följande:

Hej,

Jag är 33 årig man som är har utländsk bakgrund. Jag blir jätte kååååt på äldre kvinnor. Jag har aldrig vågat ha se.. med en. Jag vill bara veta är det normalt att bli kåt på dem? Eller? Är ni också kåta på oss killar? Speciellt mammor som har flera barn. De är min favorita. Jag är själv gift med tjej som är 3 år äldre än mig.

Jag ser ut som 25 årig så jag har en baby face.

Ursäkta men så jäkla förolämpande. 

Bara för att någon är över en speciell ålder så BAM - få du ståfräs? Inget om personlighet, beteende, hur hon pratar osv? 
    Även om en kvinna är äldre än dig så vill hon knappast ses som attraktiv enbart för åldern, utan för det som är hon

Tjosan- kvinna med rynkor - på't bara!  
  • Stiffy
    Anonym (meh) skrev 2021-01-21 17:51:15 följande:

Ursäkta men så jäkla förolämpande. 

Bara för att någon är över en speciell ålder så BAM - få du ståfräs? Inget om personlighet, beteende, hur hon pratar osv? 

Även om en kvinna är äldre än dig så vill hon knappast ses som attraktiv enbart för åldern, utan för det som är hon. 

Tjosan- kvinna med rynkor - på't bara!  

Nu kan jag bara svara för mig och inte författaren, men man ska kanske skilja på äpplen och päron när det gäller sexuella preferenser. Om jag tycker tjejer med långt hår, gamla eller unga, tjocka eller smala eller vad det nu kan vara, är attraktivt så innebär det nog inte att man är redo att "bonga in den". Om personen i övrigt har frånstötande drag eller personlighet så är det naturligtvis avgörande. Få av oss är nog så smalspåriga så det räcker med endast ett kriterium tänker jag.
Svar på tråden Kåt på äldre kvinnor