• Anonym (Kaffedraken)

    Någon mer med BF i dagarna?

    Väntar mitt tredje barn med BF på söndag.

    Det har varit en vidrig graviditet på så många sätt och har under de sista 10 veckorna bara sovit 4-5 timmar/dygn. Med andra ord, jag är så less!!

    Mina barn är 12 och 8, båda kom före BF men har hela tiden haft på känn att jag går över denna gång.. Var på kontroll igår och det har börjat röra på sig där nere men idag inga känningar alls!

    Fler? :)

  • Svar på tråden Någon mer med BF i dagarna?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Väntar också mitt 3e barn med BF nu på fredag :) har en 2-åring och en 4-åring sedan tidigare och båda kom innan BF. Haft förvärkar och annat jobbigt till och från hela graviditeten. Va inne på förlossningen i v. 33 för jag hade kraftiga värkar med 2 minuters mellanrum som sedan helt avstannade.

    Senaste veckan har jag inte känt något alls!! Blir helt galen då jag trodde lillen skulle komma tidigare med tanke på tidigare värkar. Men som sagt ingenting :( börjar kännas riktigt hopplöst trots att jag inte ens gått över tiden.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Förstår hur du känner!

    BF idag.

    Har dessutom haft väldigt mycket falska symtom som om det vore nära, men det har pågått i två veckor utan bebis, så jag tror helt sonika att detta barn kommer stanna i magen för evigt ;)

    Hur mår du idag? :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Stackare! Hoppas att det kommer igång för dig snart. Man blir så trött av att gå och tro att det satt igång för att sedan avta. Tar för mycket på krafterna :/ hur går det idag för dig?

    Själv har jag haft täta värkar sedan igår kväll. Hållit på hela dagen men förlossningen tycker jag ska vänta tills de blir lite mer kraft i dem. De går fortfarande att hantera. Vill inte åka in i onödan då vi har över 1h 30min till förlossningen (om det inte är för halt) :( min man har lyckats bli sjuk också. Typiskt honom!

Svar på tråden Någon mer med BF i dagarna?