• furelise

    Ta bort konto - HUR???

    Som rubriken lyder, jag vill radera mitt konto här. Hur gör man? På flera ställen skrivs det att man ska in i inställningar. DET FINNS INGA INSTÄLLNINGAR nånstans, jag letar för flera dagar nu!! Varken i webb- eller mobilversion. Jo jag är inloggade.

    Tusen tack om du tar tiden att hjälpa mig!

  • Svar på tråden Ta bort konto - HUR???
  • Hippolyte

    Ska finnas någonstans. Jag raderade mitt förra konto. Helt raderat blir det inte. Gissar att det bara stängs av. Vill man regga sig igen får man hitta ett annat användarnamn.

  • Hippolyte

    Inställningar -> Mitt konto (längst nere till höger)

  • Hippolyte

    Hem -> Inställningar -> Mitt konto (längst nere till höger)

  • furelise

    Oh nu hittade jag! Det krävdes din hjälp och att jag loggade in på datorn så jag såg verkligen. Tusen tack! Sista inlägg här :) Det är trevligt att chatta med folk här men alldeles för tidskrävande :)

  • Kermit1561
    Hippolyte skrev 2021-01-25 13:33:37 följande:

    Ska finnas någonstans. Jag raderade mitt förra konto. Helt raderat blir det inte. Gissar att det bara stängs av. Vill man regga sig igen får man hitta ett annat användarnamn.


    De måste ju radera alla personliga uppgifter som hör till kontot enligt GDPR men däremot kan de ju behålla nicket som reserverat och det är förmodligen bra för annars skulle man kunna inte veta att det var en ny person bakom nicket. 
  • Anonvm

    Det är ju busenkelt, det är ju bara att skirva ett par inlägg som är lite utmanande och inte stryker alla medhårs.... 

    Hux flux så kan du inte logga in länge för kontot är spärrat, vilken service "de" bjuder på Kräks

  • Hippolyte
    Anonvm skrev 2021-01-25 16:39:40 följande:

    Det är ju busenkelt, det är ju bara att skirva ett par inlägg som är lite utmanande och inte stryker alla medhårs.... 

    Hux flux så kan du inte logga in länge för kontot är spärrat, vilken service "de" bjuder på


    Verkar ligga helt i tiden.
Svar på tråden Ta bort konto - HUR???